Jakub Hrabovský

Jakub Hrabovský pracuje v oblasti sociálních sítí téměř od počátku jejich vzniku. Před dvěma lety založil v Čechách agenturu Manage Social specializující se na online komunikaci, výkonnostní marketing  a marketingové kampaně s maximálním využitím potenciálu sociálních médií.

Jakub stál u vzniku a vede tým Jolloru nástroje, který významně přispívá ke zdokonalení firemního managementu sociálních sítí.

V minulosti pracoval na pozici ředitele web relations a sociálních médií v telekomunikační skupině Vodafone a Vodafone UK a dovedl skupinu k jedné z nejaktivnějších v oblasti sociálních médií na globální scéně.

E-mail: jakub (zavináč) mngsocial (tečka) com

Nejčtenější články autora

Seznam článků autora

Článek Téma Datum vydání Počet názorů
Když startupu přeroste moc přes hlavu, může dopadnout jako Uber Krizová komunikace 28. 11. 2014 -
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).