Jakub Hrabovský pracuje v oblasti sociálních sítí téměř od počátku jejich vzniku. Před dvěma lety založil v Čechách agenturu Manage Social specializující se na online komunikaci, výkonnostní marketing a marketingové kampaně s maximálním využitím potenciálu sociálních médií.
Jakub stál u vzniku a vede tým Jolloru nástroje, který významně přispívá ke zdokonalení firemního managementu sociálních sítí.
V minulosti pracoval na pozici ředitele web relations a sociálních médií v telekomunikační skupině Vodafone a Vodafone UK a dovedl skupinu k jedné z nejaktivnějších v oblasti sociálních médií na globální scéně.
E-mail: | jakub (zavináč) mngsocial (tečka) com |
---|
Článek | Téma | Datum vydání | Počet názorů |
---|---|---|---|
Když startupu přeroste moc přes hlavu, může dopadnout jako Uber | Krizová komunikace | 28. 11. 2014 | - |