Jan Makovička - je odborník co se týká internetu, internetové reklamy, skvělý obchodník a rozhodně má obrovský přehled o novinkách, které se právě chystají, například Panasonic s Googlem vyvýjejí televizi speciálně na internetový obsah.. a takových věcí má pod palcem nepřeberné množství..
Na vysvětlenou pro pana anonymního uživatele - původně jsem měla tendenci reagovat na Váš příspěvek, ale po přečtení předchozí diskuze mi nestojí za to psát člověku, který se ani nepodepíše (ikdyž je všem jasné kdo to je a že všechny příspěvky jsou od něj).
Přeju Vám hodně obchodních úspěchů v roce 2008.
Jaká může být příčina toho, že se velké subjekty ženou do regulovaného trhu. DVB-T má sice víc míst v multiplexech než má analog frekvencí, ale i tak jich je málo ve srovnání s neomezeným počtem "licencí", na které se navíc nemusíte nikoho dovolovat, které nabízí internet. Problém v budoucnosti nebude myslím v tom jak dostat signál k divákovi (internetem) ale spíš v tom co vysílat. Přežije stávající koncept tvorby programu televizí? Na jak dlouho vidíte životnost DVB-T?
No kdyby bylo všecho "košer" tak se tady neobhajujete jako uličník:)) Ale zjevně v tom víně něco plave, jinak by nebylo třeba takových obhajovacích keců:)
Via Aurea vyhrála výběrové řízení na rekonstrukci stránek již v roce 2006, Sun Marketing zajišťuje reklamu od dubna 2007. Moje přítelkyně má u jejího zaměstnavatele na starosti média. Já tam pracuji od října 2007 a můj úkol je vývoj nových projektů vlastními silami (tj. ne obchod a ne vývoj od VA). Jak jste to myslel s tím střetem zájmů? Těch pár časových údajů snad zvládnete seřadit v čase. Překvapí vás, že já se s generálním ředitelem Impulsu seznámil právě přes tyto společnosti a mém vztahu k nim tedy samozřejmě ví úplně vše?
Ale mrzí mě, že jste se stále nevyjádřil k mé odpovědi na váš první příspěvek, kde jsem se doptával na neobjektivnosti v článku nebo něco takového. Tak prosím, k věci, vaše soukromé problémy a frustraci z vašich podnikatelských neúspěchů přece nemusí obtěžovat čtenáře Lupy.
Je to stejně velmi zajímavé jak pracuje Makovička v Impulsu. Je střet zájmů nebo jen náhoda, že web radia Impuls dělá společnost Via Aurea kterou dle obchodního rejstříku spoluvlastní právě Makovička.
Reklamu na webu radia Impuls prodává Sun Marketing a právě přítelkyně Makovičky je uvedena jako kontaktní osoba:-)
Je to neuvěřitelné? Ne, jen to dokazuje to že hrát falešnou hru umí tento člověk dokonale.
Tady nekdo evidentne trefil hrebicek na hlavicku - soudim podle reakce pana Makovicky a jeho kamaradky ze Sun Marketingu:) Jak se rika: potrefena husa nejvic kejha.
Pěkný den přeji, pane S,
už dlouhou dobu pozoruji Vaše útoky na moji společnost ve všech možných diskuzích - kde to jen trochu jde, a i tam kde to nejde, si berete jméno Sun Marketingu do úst. Pokud máte něco na srdci, můžeme si to vyříkat osobně. Jinak už mi prosím dejte pokoj. Věřím, že mou žádost vyslyšíte, Vám samotnému škodí tato image "ohrané gramofonové desky" - stále dokola to samé a ne a ne s tím přestat.. Proto bych ráda, abyste si našel jinou oběť svého zájmu - prosím nevolejte k nám, ani nenuťte kolegy aby k nám volali, nic od MT nakupovat stejně nebudeme a máme na práci důležitější věci než se s Vámi handrkovat.
Děkuji a přeju hezký víkend
Zuzana
No ale tam přeci zase není ta interaktivita, což právě myslím bývá označováno jako dílčí důvod pro digitalizaci. Jenže internet je v tomhle už teď mnohem dál. Nebylo by lepší peníze určené na kampaň na podporu digitalizace nasypat do podpory broadbandu a dále tlačit TO2 ke snižování cen?
Myslím, že budu trochu lépe informován o příčinách problémů IM. Hledal bych je spíše ve webech "sesterské" společnosti MediaPartner (www.autoweb.cz, www.4men.cz, aj.). Což naštěstí potvrdí i nový majitel IM. To převážně vyústilo v září 2006 ke konfliktu mezi mnou a majitelem Petrem Slavíkem o tom, jak by měla firma fungovat. Z firmy jsem tedy odešel. To co mi vy asi nemůžete odpusit je to, že během pár dní po mém odchodu odešli i někteří další zaměstnanci. Zřejmě také nebyli zcela ztotožněni s přístupy pana majitele. A ostatně udělali dobře, protože jejich kvality ocenili i další společnosti, které je zaměstnali, jiní si založili vlastní společnosti.
Pokud jde o Ringier, referenci na moji práci poskytne kdokoliv ze současného vedení společnosti, kontakty včetně emailů a telefonů najdete na www.ringier.cz, někteří mi poskytli i referenci v LinkedIn (http://www.linkedin.com/in/janmakovicka).
Pokud jde o Sun Marketing, vztahy k této společnosti jsem se nikdy netajil. Patří mé dobré kamarádce a spolužačce ze školy. Pracuje zde také moje přítelkyně a pracovala zde již v době, kdy já pracoval v IM. A pravda je také to, že 2 accounti odešli z IM i do Sun Marketingu. A dobře udělali, šli za lepším.
Ale k věci - v čem v článku se podle vás pletu nebo co je pokrytecké? A proč si přejete zůstat v anonymitě? A co na to Jan Tleskač?
Článek od člověka který rozvrátil impression media, pak si hrál malou domu v Ringieru do sveho Sun Marketingu mě nadchnul. Mediální odborník se sklonem k pokrytectví si jěště pod článek umístí své "úspěchy". Jsem opravdu nadšen a příští rok jej navrhuji na osobnost českého internetu!
To je docela legrace, co se děje kolem digitalizace. Než se TV na něčem dohodnou, tak už bude připojení které unese stream televize docela běžnou věcí. Jsem zvědavej po kom pak budou požadovat vrácení peněz za nepotřebný licence ;-)