Vlákno názorů k článku 77 miliónů rychlých přípojek k Internetu od Petr Souček - Jasně je v tom dokumentu co na něj...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 10. 2003 20:21

    Petr Souček (neregistrovaný)
    Jasně je v tom dokumentu co na něj odkazujete chyba, přímo v záhlaví toho grafu je přece odkaz na originální zdroj - http://www.itu.int/osg/spu/ni/promotebroadband/PB03-PromotingBroadband.pdf a tam jsou úplně jiná, reálná čísla, třeba tabulka 2.1.

    Mimochodem, ten ITU dokument je docela zajímavý.
  • 14. 10. 2003 19:55

    Rita Pužmanová (neregistrovaný)
    Jsem rada, ze vam ta cisla nesedi stejne jako nesedela mne. Znovu jsem se divala do zdroje, FCC: Broadband Internet Access in OECD Countries: A Comparative Analysis, http://hraunfoss.fcc.gov/edocs_public/attachmatch/DOC-239660A2.pdf, kde je prislusny graf cislo 3 a ne docela pruhledne vysvetleni na stranach 6 a 7, jak se k porovnani cen dospelo.

    Mohlo by jit o procento prijmu domacnosti nikoli na komplet sirokopasmovou pripojku, ale na 1 Mbit/s (dopredne), ale to by - podle meho - se zminenymi procenty taky moc nezahybalo (o rady).

  • 14. 10. 2003 13:24

    Tom Tobula (neregistrovaný)
    Čistý příjem americké domácnosti odhaduji na cca $6500 měsíčně, při reálné ceně $40 to je asi 0,6%. Záleží ale jaká metodika příjmů se vezme, pokud by se to bralo z hrubých příjmů HDP, tak to vyjde na těch 0,4%. V ČR to bude asi 5% z čistého příjmu průměrné domácnosti.

    Takové srovnání pochopitelně smysl má, protože z něho vyplývá jaké budou relativně jiné utrácecí preference v ČR a v US.

    Jinak ale za článek díky, seznam zdrojů je zajímavý.
  • 14. 10. 2003 12:42

    Petr Souček (neregistrovaný)
    "Američané v průměru utratí pouhé 0,04 procenta měsíčního příjmu domácnosti za širokopásmovou přípojku"

    To je nějaký nesmysl, ne? Kdyby průměrný měsíční příjem domácnosti byl $10000 což asi těžko, tak by stálo širokopásmové připojení $4 měsíčně, a to se mi i na USA zdá být málo.

    Nebo je to myšleno úplně jinak?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).