Pokud má pan Kubacki i ostatní informace o DVB-S příjmu v Česku na podobné úrovni, jako si MYSLÍ o 80% abonentů Aster, potom je satelitní penetrace u nás podstatně nižší, nebo většina satelitních diváků nepřijímá obě satelitní pozice Astry. Třeba v oblastech, kde se převážně pohybuji (Praha a Západní Čechy) je to % dvou, nebo dvojitých LNB ani ne 25%. Což ani já nechápu, proč to tak je. Nebo je převážná většina parabol otočena na jiné satelity než Astry a pan Kubacki si i tyto montáže přivlastňuje na své konto?
Je sice možné, že pan Rácz převážně montuje dvojité instalace, ale asi není jediným zdrojem informací. Kontrolovat se to totiž dá velmi snadno, dva, nebo dvojité LNB nelze přehlédnout, nebo si splést.
mám stejný názor. Lidé dnes už nemají opojení z možnosti příjmu tisíce stanic. Myslím, že podobně jako u rozhlasu, většina přijímá pár svých oblíbených stanic.
Ale většina je ráda za možnost pokud je něco vyjímečného a na "jeho" stanici to nejde, že může naladit jinde, kde se jinak třeba vůbec nedívá. Kdysi jsem takhle sledoval, když ještě naše stanice nedávaly, F1 na RTL...
Já na různé číselné manipulace sice vůbec nedám nicméně toto číslo které přednesl tj. 80% je celkem správný solidní odhad. Co se týče montáží,nevím jak v Praze příp. Domažlicích ale tady u nás se montují monobloky a samostatná LNB tak v poměru 90:10.
ano, rozdíl mezi monoblokem a samostatným lnb je dnes minimální. Kupovat samostatný lnb, pokud nemáte ve výsledku aspoň tři lnb tj. tři družice nebo do multiswitche na více nežli 4 TV, je nesmysl.
Ano. Hlavně u nejprodávanější karty Skylink je nutností chytat zároveň i pozici 19,2E, neboť je zde česká verze Eurosportu. Prodal a nainstaloval jsem cca 1 tisíc sat.kompletů, z toho byla většina pro CS Link / Skylink a z nich všichni do jednoho přijímají skrz monoblok obě tyto Astry. Kdo si nechá instalovat pouze 1 x LNB na Astru 23,5E, má to kvůli tomu, že mu stačí pár našich programů (používá menší 60cm parabolu), nebo jdno LNB stačí tomu, kdo má natáčecí zařízení (motůrek) - ten se ale vůbec dnes již neprodává. Je jiná doba, lidé nemají tolik času a potřebu sledovat tisíce kanálů jako v 90tých letech.