Ja mel teda to steti, ze jem sve brany koupil dotovane a bez omezeni pouziti. Admin hesla mam svoje, ale provisionig funguje Ok. Ja si myslim, ze s tim vyhrozovanim o odchodu to nebude tak strasne. Me tyto zmeny nijak neprekvapily, jsem spise realista a dalo se to cekat, vsak se o tom zde jiz psalo. Me nejvice ovlivni v rozhodovani spolehlivost, pokud bude fungovat sluzba tak jak drive neni kam odchazet, protoze vsude se neco najde. A jak se rika, zvyk je zelezna kosile. Uvidime casem jak se sluzba bude chovat.
> Me nejvice ovlivni v rozhodovani spolehlivost, pokud bude
fungovat sluzba tak jak drive > neni kam odchazet
No, ona změna fungování technického dohledu z 24 hodin po 7 dnů v týdnu jen na pracovní dny 8:00 až 20:00 hodin, tedy omezení přímého dohledu nad sítí ze 168 hodin na 60 hodin týdně, není u takzvané veřejné telefonní služby se 70000 zákazníků zrovna pozitivním signálem...
Ono právě že v podstatě není důvod zůstavat. Tj. na zařízení se z prvního čísla stane druhé a veškerý objem provozu půjde přes to 1. nové číslo u jiného operátora - s nižší sazbou a tarifikací 1+1. A takhle to nastavím všude. 802 bude moc dokazovat svou spolehlivost na těch nepoužívaných číslech, a při výpadku nového operátora to číslo třeba i použiju, abych provolal tu pětikorunu.
Je potřeba se prostě na VoIP dívat jako na předplacenku u mobilních operátorů. Když se objeví něco lepšího, zahodit do koše, a přejít na jinou.
Bylo potřeba používat hlavu a objednat si zařízení neblokovaná a určená pro víc čísel, aby člověk mohl klidně používat čísla 2 nebo více operátorů současně (nakonec to 802 skoro do konce nabízela). Každý, kdo trochu zná komunikační operátory, se blokovaným řešením vyhne.
Jinak doufám, že stačí zagooglit na internetu a nějaký způsob odblokování se najde. Marně vzpomínám na zařízení nebo sw, pro které by se nadal sehnat vhodný "lék".
Pokud bude sluzba fungovat jako do nynejska, neni nutne volat na hotline. Za poslednich nekolik let jsem tam nevolal, sluzba byla bez problemu. Otazka bude zda tyhle usporna opatreni v ramci restruktualizace budou mit vliv na spolehlivost sluzby. Tak ze nedelejme unahlene zavery. Jak jsem koukal kolem tak stale VOX je vyhodna nabidka VoIP, alespon pro mne, dovedu pochopit, ze na nekoho maji zmeny velky dopad.
Nevím o tom, že by dohledové centrum fungovalo jak píšeš 24 hodin denně a to jsem ve vztahu k 802.cz mnohem blíž než by jste si mysleli.
Dohledové centrum (uvedeno i na jejich letácích) pracovalo pracovní dny od 6-22 hod. a so+ne+svátky od 8-20 hodin. Přes nepracovní hodiny byl k dispozici tuším většinou pouze 1 servisní technik "on phone" se služebním vozidlem a to ještě pouze pro interní potřeby společnosti (řešení poruch páteřních spojů a VIP klientů).
rozlisujme pojmy:
Dohled 802 = help desk - prac doba byla 6-22h nyni je rozdelen na Monitoring site prac doba 24*7*365 stejne jako byvaly monitoring a druhe oddeleni Help Desk - s pracovni dobou PO-PA.
monitoring nezvedá telefony zákazníkům... kteří se dovolali před Vámi .. čekací doba zákazníka na vyřízení hovoru se pohybuje v rozmezí 18-30-nekonečno minut. Málokdy máte štěstí že se dovoláte do 5-ti minut.
Pochopitelně platíte celou dobu hovoru ze svého kreditu či paušálu.
Chtěl bych poukázat ještě na jeden a to dost velký problém u zákazníků, kteří chcou přejít ke konkurenčím firmám poskytujícím VoIP.
MATTES AD prodával v rámci akce "telefon zdarma" zákazníkům dotované telefonní převodníky LINKSYS pod označením Sipura SPA2102-R2 a PAP2T-R2, kdy za cenu zařízení dostali zdarma kredit ve výši ceny tohoto zařízení.
Tyto zařízení byly vyrobeny a dodány společnosti MATTES AD exclusivně jenom pro jejich SIP ústředu a jsou zablokovány pro použití u jiných operátorů. Od výroby je v těchto zařízeních admin heslo, které neznají ani zákazníci ani technická podpora MATTES AD. (Reset vynuluje nastavení ale né heslo. Zařízení se podle provisioningu nastaví samo automaticky).
Tudíž takové zařízení je u jiného operátora nepoužitelné a svých 3500 Kč nebo 2500 kč, které jsme za nákup dotovaného zařízení nechali můžeme s klidem vyhodit z okna i se zbytkem kreditu :(