Zajímavé svinstvo je, že se tohle coby zákazník 802.CZ dozvídám z Lupy a ne od svého poskytovatele. Naštěstí mám skoro vše provoláno, ale kdybych tam nabil nějakou větší částku považoval bych to za docela svinskou zlodějnu.
Už jsi někdy zažil, aby tě firma varovala, že se tě chystá odrbat? To by totiž nebylo taktické. Je třeba ovládat reklamštinu a rychle zpozornět, když se někdo začne chlubit, jaké že to vymyslel ,,nahé" ADSL nebo velmi výhodný (jak pro koho), Zero tarif. Potom je potřeba, zjistit si reálné tarifní podmínky, což bývá někdy trochu problém, protože příslušná data mívají k transparentnosti hodně daleko, vzít kalkulačku a počítat. Většinou se zjistí, že nový tarif je výhodný hlavně pro poslytovatele služby, podle známého hesla: Nechci slevu zadarmo.
Podle zákona je jakýkoliv operátor povinen informovat Vás o změnách tarifu 3 měsíce před změnou a toto musí doložit tak jak zákon uvádí. To, že informaci umístí na nějaké webové stránky není splněním této zákonné povinnosti, řadu soudů již třeba Telecom právě z tohoto důvodu prohrál. Takže pokud Vám operátor změnu neohlásil jiným doložitelným způsobem (ani příloha k Faktuře u Telecomu tímto způsobem není, musela by být zaslána s dodejkou), je jedno co má v podmínkách, zákon hovoří jasně.
Pokud tedy bude chtít fakturovat něco jiného, stěžujte si na ČTÚ, nemůžete prohrát - znám případ konkrétní kauzy s Telecomem, ve které se zákazník obrátil na ČTÚ ohledně změny tarifu, která mu nebyla oznámena zákonem stanoveným způsobem (dostal jen normální dopis a v něm přílohu k faktuře), šlo o 26.40 Kč, po rozhodnutí ČTÚ na 2 úrovních (kraj a ČR) se Telecom odvolal proti rozhodnutí ČTÚ k soudu a soud rozhodl 2x opakovaně (po 1 odvolání se Telecomem) jednoznačně ve prospěch žalující strany - Telecom to přišlo v konečné fázi cca na 30 000,-. Přitom se jednalo o normálního uživatele linky, který jen sepsal stížnost na ČTÚ a vše ostatní bylo již na něm.
to ze pri kazde vesele stastne kravine rozesilaji maily je normalni u kazde firmy spatnou spravu vam proste servirovat nebudou.
Ten kdo je liny tak je liny neodejde zustane, ten kdo setri a snazi se hledat alternativy tak se rozhodne.
Nicmene po tom co 802 byla veselym prodejem dana do rukou rio media sly sluzby 802 dolu a ne nahoru jak psali. Za dob 802 sem problemy s vypadky internetu skoro nemel mozna 1-2* za rok. Ted mam vypadky i 3* do mesice. Nehlede kdyz prijde bourka. Nejedna se jen o adlr ale timto trpi i dost lidi na optice.
Date pathping nebo tracert a vidite kde je problem.
Za dobu co je rio media sem volal na dohled mozna 13* od te doby na to prdim. Budu se stehovat tak prejdu. V danem miste je jak 802 tak i jiny provider.
U voxu se me zalibil ten pristroj zadarmo s tim kreditem ale po tom co sem si precetl ze bych mel platit pausal :) jen tak dale Rio media jen tak dale.
Tím že změnu vyvěsili pouze na své stránky před měsícem prý splnili zákonnou povinost. Zajímalo by mě kdy došlo ke změně z těch minimálně provolaných 20 + 20 + 20 na 20 + 5 + 5 .... od té doby změny by to mělo být měsíc ne?
Taky jsem dost nespokojený, mrzí mě že mám v kreditu ještě vic jak 1000. Kdyby mi to vrátili, tak nic proti nim nemám, ale prý to nelze... Prostě z 802.cz se stala dost neseriózní firma, co se jen snaží odrbat své zákazníky. Ti co to pochopili časem odejdou jinam.