Výjimka potvrzuje pravidlo.
Jděte se někdy podívat do horních řad. Když jsem na výšku přišel, tak poslední řada byla jediné místo, kde se dalo dostat k zásuvkám. O pár let později už nainstalovali zásuvky všude pod lavice. No jo, stýská se mi po těch časech na škole. :-)
Taky jsem si párkrát zkoušel dělat poznámky do notebooku, ale bylo to hrozně neohrabané. V technických předmětech, kde bylo třeba zapisovat vzorce jsem si pomohl LaTeXem, ale když přišlo na náčrtky, tak jsem byl v koncích.
Notebook na přednášce má jen jednu výhodu. Oddaluje spánek, protože zabírá místo pro hlavu na lavici. A když si lehnete na klávesnici, tak ji pak máte plnou vypadaných vlasů apod.
Na moji prednasku chodi nekdo s notebookem, ke kteremu ma pripojeny tablet, a do neho si pise poznamky. (tablet = vstupni zarizeni, nikoliv tablet jako iPad a podobne nesmysly).
Jinak ale pokud ma nekdo pocit ze pri jeho vykladu lidi klikaji do mobilu a notebooku, tak je to urcite aspon castecne jeho vina, ze posluchace nedokaze dostatecne zaujmout (nebo naopak motivovat, aby na poradu/prednasku/prezentaci nechodili, kdyz je nezajima).
-Yenya
Přesně. Stačily mi první dva dny na to, abych zjistil, že rukou už prostě psát skoro neumím. Psacím dokonce vůbec, protože nám na střední před dvaceti lety (a sakra, fakt 20) řekli, že jsme technici a proto budeme do sešitů psát jenom tiskacím. Od té doby jsem psací písmo nepoužil.
Poznámky v počítači jsou čitelné a dá se v nich vyhledávat pomocí CTRL+F.
Po škole jsem opravil překlepy, upravil formátování a rovnou vystavil na web pro ostatní...
No jo, Vy děláte nejspíše práva a ne vysokou školu :-). Teď ale vážně, pokud umíte dobře psát všemi deseti a zapisujete jen čistý text, určitě Vám notebook plně vyhoví. Ovšem pokud byste měl sázet matematické vztahy, malovat grafy nebo náčrtky a do nich si dávat vlastní ozřejmující poznámky, nestíhal byste; už jen koncentrovat se na přednášku by asi byl problém.