CS Link spáchal jedním tahem příliš mnoho chyb. Platba kupony byla pro mne podstatným argumentem pro nákup Gitalky (pohodlná, rychlá, anonynmí - za 1 000 Kč měl člověk pět měsíců klid. Po zdražení se na ještě přijatelnou cenu 290 za Total dostanu jen při platbě na rok dopředu, to je 3 500 Kč. K dovršení nepraktičnosti mi zbyde nevyčerpatelný kredit 20 kč. Čili pokud chci platit rozumnou cenu, musím vystoupit z anonymity a platit přes SIPO či inkaso ? Děkuji, nechci. Momentálně je na tom lépe Skylink se systémem aktivace u prodejců.
Balíčky jsou nesmyslně drahé, Eurosport (a v budoucnu asi i Eurosport 2) pouze v balíku Total je snad špatný vtip. Vždyť je to jeden z nejsledovanějších placených programů. Původně jsem zamýšlel přejít ke Skylinku, až doplní nabídku sportu. Za stávajících podmínek asi dočasně oželím Sport 2 a místo Spektra získám jiné kvalitní kanály. O HBO pack nestojím.
A CS Linku mnoho času nezbývá. Předplatné bývalého Géčka skončí na konci října, pokud jej převedu na Total, tak ještě dřív.
Ano, redukce Totalu na 300 by bylo jaké také řešení, nicméně je to více než Digi! Téměř jistý jsem si také cenou Multi, zůstane na 250,-. Zdražení proběhlo teprve nedávno a už tehdy byly ohlášeny další programy, další zdražení by nebylo dobré a o rozumnosti lidí ve Skylinku nepochybuji.
Také mi připadá a ani se nedivím, že MV se chce kupónů zbavit. Přece jen je to jistá zbytečná starost. Pokud by kupóny zrušili, museli by pro prodejce uvést jinou možnost aktivace, je spousta lidí, kteří papírování nemají rádi, nemají přístup k netu .... prostě prodejce je pro ně rychlá, bezstarostná služba bez dalších poplatků.
@Jan Potůček
díky, vidět už bylo, ale net byl nějaký ..... (sprosté slovo) :)
Je to tak, Zipe. Od toho dne, kdy se změnil ceník CS Linku mi do obchodu přišlo cca 8 lidí, drželi v ruce 200,-a chtěli, jako obvykle, abych jim dobil oblíbené Géčko zase na měsíc. Když ode mne zjistili, že je cena jiná - vyšší, tak i přes argument, že je zde o 6 programů více - odešli. Marně jsem se jim snažil nabídnout jiné balíčky (Mix, Mých 6 atd.) Byl jsem celkem vytočený a tak jsem volal svému zástupci CS Linku. Ten mi nepřímo uvedl, že o této situaci ví a spolu s dalšími kolegy bude prý na vedení CS Linku naléhat, ať cenu balíčku Total sníží na rovných 300,-, aby se alespoň mohli dobíjecí karty používat (pozn.lidé nechtějí platit 400,-v kuponech za něco, co stojí 330,- a těch 70,-Kč je jen zavazuje k dalšímu dobíjení pořád dokola!!!) Prý se také bude snažit o to, aby vedení CS Linku vytvořilo balíček podobný bývalému Géčku, který bude také za 200,-. CS Link možná chce ukončit provoz dobíjení přes kupony (mám takový pocit), zřejmě to je další cesta k úsporám. Pro prodejce to ale milé není a hlavně - vedení CS Linku by si mělo pak uvědomit, že právě prodejci sat.techniky jsou ti hlavní, kteří rozhodují (svým obchodním umem), kterou kartu si zákazník u něj pořídí!!! Málokdy příjde do obchodu člověk již plně rozhodnutý pro daný typ karty! P.S. Dle neoficiálních informací by se cena balíčku Multi u konkurenčního Skylinku neměla měnit (250,-/měs) a tak možná bude mít CS Link vážný problém :-(
Dovolím si ještě jeden názor, nyní na HD Skylinku, to hlavně pro rozumbrady, kteří melou, že na HD je brzy.
Každý sat komplet HD, nyní prodaný, je většinou dodán s HD kartou od Skylinku. Jednoduchými, ale pouze hypotetickými úvahami dojdeme k výsledku, proč to tem Skylink vlastně dělá. HD balíček ještě pravděpodobně není samostatně rentabilní, nicméně důvod jejího dotování je velmi chytrý a konkurenčně logický.
Z každé prodané karty má provider dejme tomu 1000kč čistého. Z prodaných 100 000 karet je příjem krásných 100 mil kč. Když plácnu a asi to přeženu, že nájem, provoz, nákup stanic .... kolem HD TP bude dejme tomu 20 mil. ročně, dotování je možné klidně 5 let. Za tu dobu se to samozřejmě stane čistě rentabilní záležitostí.
Provoz ostatních TP a dalších nákladů je "živen" z dalších aktivit - Multi, HD balíček, dříve vydělané groše, průběžný prodej vice karet .....
Tady jde podle mne o množství aktivních karet, díky tomu má provider poté lepší pozici (ceny) při vyjednávání o další stanice ...... velmi chytré a dokonce i lehce zdokumentovatelné podle nárustu počtu abonentů jednotlivých providerů. Ten kdo průběžně aktivuje karty svým zákazníkům si lehce přehled udělá sám. Nebudu radit konkrétně, nabídnu jen výchozí pozici, CS Link má nyní zhruba 375 000 karet, Skylink jich má cca 775 000.
Ještě poznámku, CS Link karty (Gitalky) se v poslední době prodávaly velmi, velmi málo, mám obavy, že nyní to bude nula. No co už.
Je fakt, že většinu lidí placená nabídka nezajímá, jdou jen po neplaceném základu, tady prostě JOJ+ ..... vede, občas se ale dali ukecat, aby si něco připlatili. Placené programy si brali při horším počasí, nemoci .... tedy hlavně krátkodobě, nebo na zimu 3 - 6 měsíců, počty byly jednoduché. Nyní prostě Total na 3 měsíce za 960kč (Géčko 600kč), na 6 měsíců 1860,- (Géčko 1200,-) .... , těch pár prog navíc je předražených .... s konkurencí nebudu radši ani srovnávat, kupóny nepoužitelné. Volba MÝCH 6 a další kombinace, no nevím, jestli se MV neukvapili a jestli jim těch pár zájemců za to stojí, za ty peníze to mělo být MÝCH 10..
Podle mne je to velmi překombinované a hlavně cena neodpovídá konkurenčním nabídkám.
Cenově možná zajímavá je snad jen nabídka FILM, ta je ovšem jen pro filmofily. Nabídka SPORT je bez Eurosportu taková - kulhající. Nabídka MIX je nevývážená, když mix, tak od každého něco, kde je nějaký sport či dokument, MIX mohl být sestaven jako minulé Géčko.
Do Filmu by slušely FilmBoxy, já vím, zde je nutný nějaký oboustranný ústupek (či kompromis), pustit třeba CS Film a CS miny do MULTI .....
Můj pohled na věc je takový, že nyní se CS Link zařadil mezi placené platformy typu UPC, Digi TV, lidi prostě doslova nutí k dlouhodobým závazkům a o to většina lidi opravdu nemá zájem. Ti co zájem mají, ti jsou u UPC Direct, nebo Digi TV.
Mám naprosto stejnou zkušenost jako David. Několik mých zákazníků, kteří občas chodili pro kupóny (většinou 200 - 600), si jen omrkli nový ceník, něco zabrblali (nepublikovatelné) a šli si po svých. Ty, co brblali výrazně nepublikovatelně jsem jen upozornil na možnost výměny karty a jednoduchost aktivace balíčku přes prodejce u konkurenční platformy. Většinový výsledek je ten, že kupón si nikdo nepořídil, někteří přemýšlejí nad výměnou a někteří se prozatím usadí u základní nabídky.
Z toho vyplývá, že kupóny se staly neprodejné, po obchodním zástupci budu žádat nápravu, nebo zpětný odběr kupónů! Už se těším na jeho návštěvu.
Nechápu cenovou tvorbu MV, kupóny jsou k ničemu a pokud vím, někteří prodejci si na nich zakládali, samotný mrtvý Gital je prohlašoval jako nej nej výhodu .....
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).