Ad Český Telecom má problémy s databází

15. 7. 2003
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – Spectral
Ilustrační obrázek
Včera jsem si na tomto místě povzdechl nad tím, že Českému Telecomu nefunguje databáze, takže klienti nemohou provádět změny cenových programů prostřednictvím zákaznické linky a operátoři je odkazují na web. Tam však mohli svůj tarif změnit jen domácnosti, takže firemní zákazníci měli smůlu. Reakce Telecomu byla blesková a v tomto okamžiku už je na webu dostupná volba i pro firemní tarify (nemluvě o tom, že už to zase funguje i přes telefonní zákaznické centrum). Naše zpráva byla patrně…

Včera jsem si na tomto místě povzdechl nad tím, že Českému Telecomu nefunguje databáze, takže klienti nemohou provádět změny cenových programů prostřednictvím zákaznické linky a operátoři je odkazují na web. Tam však mohli svůj tarif změnit jen domácnosti, takže firemní zákazníci měli smůlu. Reakce Telecomu byla blesková a v tomto okamžiku už je na webu dostupná volba i pro firemní tarify (nemluvě o tom, že už to zase funguje i přes telefonní zákaznické centrum). Naše zpráva byla patrně bezprostřední příčinou změny, protože mi dnes z tiskového odboru Telecomu volali, že už je na webu vše v pořádku. Každopádně: u mne má za tohle Telecom malé plus.