Většina lidí ale nemá takovou fantazii jako vy a je odkázána na to, že kopíruje úspěšná řešení, která vidí jinde, nedokáže si vymyslet vlastní a ta většina reklamu potřebuje, protože jim reklama to kopírování druhých usnadňuje. Prostě vymýšlet vlastní řešení je privilegium 1% nadaných. Ostatní jen je pak kopírují.
Společnost má být vyvážena, kreativní nemohou být všichni, to by nefungovalo, lidé by vymýšleli inovace, ale informace o nich by se nešířila, protože by nebylo dost kopírovačů, kteří právě toto dělají, takže každý by pořád znovu vymýšlel kolo. Naopak, tak je to dobře namíchané, 1% něco vymyslí a vyzkouší a zbytek zkopíruje jen to, co se povede. Ne každý nápad je totiž proveditelný a přínosný.
Bohuzel ale reklama jde proti tomu. Nerozlisuje kvalitu od kvantity, to za prve a za druhe prezentace je dost casto tak zavadejici, ze spise nez produkt ukazuje show okolo. Reklamu jedine s regulaci kvantity a s regulaci kvality provedeni - omezit na realne vlastnosti produktu coz je ale rekl bych nerealne, protoze ve skutecnosti by jste zjistil, ze vetsinu produktu nepotrebujete.
Omyl, optimální z hlediska systému a vzhledem k jeho potřebám na hospodaření se zdroji neznamená co nejvíce kvalitní, optimální znamená dostatečně kvalitní, spíše na dolní mezi kvality. Vyrábět příliš kvalitní věci je mrhání zdroji. Taky nemáte oči i vzadu na hlavě, když vám stačí jen dvě oči vpředu. Je to univerzální princip, který respektuje i evoluce.