Omyl, optimální z hlediska systému a vzhledem k jeho potřebám na hospodaření se zdroji neznamená co nejvíce kvalitní, optimální znamená dostatečně kvalitní, spíše na dolní mezi kvality. Vyrábět příliš kvalitní věci je mrhání zdroji. Taky nemáte oči i vzadu na hlavě, když vám stačí jen dvě oči vpředu. Je to univerzální princip, který respektuje i evoluce.
Bohuzel ale reklama jde proti tomu. Nerozlisuje kvalitu od kvantity, to za prve a za druhe prezentace je dost casto tak zavadejici, ze spise nez produkt ukazuje show okolo. Reklamu jedine s regulaci kvantity a s regulaci kvality provedeni - omezit na realne vlastnosti produktu coz je ale rekl bych nerealne, protoze ve skutecnosti by jste zjistil, ze vetsinu produktu nepotrebujete.
Společnost má být vyvážena, kreativní nemohou být všichni, to by nefungovalo, lidé by vymýšleli inovace, ale informace o nich by se nešířila, protože by nebylo dost kopírovačů, kteří právě toto dělají, takže každý by pořád znovu vymýšlel kolo. Naopak, tak je to dobře namíchané, 1% něco vymyslí a vyzkouší a zbytek zkopíruje jen to, co se povede. Ne každý nápad je totiž proveditelný a přínosný.
Většina lidí ale nemá takovou fantazii jako vy a je odkázána na to, že kopíruje úspěšná řešení, která vidí jinde, nedokáže si vymyslet vlastní a ta většina reklamu potřebuje, protože jim reklama to kopírování druhých usnadňuje. Prostě vymýšlet vlastní řešení je privilegium 1% nadaných. Ostatní jen je pak kopírují.