Jak poznate, k cemu AdBlock dotycny pouziva ? Ja jej pouzivam napriklad jen k blokovani "socialnich" sajrajtu na strankach (u nemobilniho pripojeni). Reklamy dokazu ignorovat i kdyz jsou zobrazene a Flash nemam.
Stejnou otazku lze polozit, zda-li ma uzivatel trpet smirovani pomoci Canvas-fingerprinting. Ostatne zase tolik zajimaveho a jedinecneho obsahu neni, at si jej tedy vydavatel klidne zablokuje (priklad: ihned.cz).
Jakmile se čehokoli zmocní komerce, jde to zcela zákonitě do kopru. Vždy a za všech okolností. Z činnosti, provozované pro dobrý pocit, nebo pro osobní uspokojení se, tím, že se z ní stane způsob obživy, stává žernov osličí a ze zábavy práce se vším, co k tomu patří. Děkuji, už jsem zvracel. Když vidím, co obnáší slovo práce dnes, jsem rád, že jsem v důchodu. A zle bude s každým, kdo by mne jakýmkoli způsobem zkoušel nutit k tomu, aby šel znovu pracovat.
Než bych měnil nastavení svého Adblocku, (blokovat tvrdě vše), raději půjdu na jiný, méně debilní, web. protože neexistuje web, který má určité informace jako jediný. Vždy je možnost se k tomu, co se chci dozvědět, proklikat nějakou oklikou. Takže pokud chce provozovatel nějakého webu blokovačům reklam zakázat přístup, bude jedině sám proti sobě. Zatím jsem se s debilitou typu: povl reklamy, nebo máš smůlu, osobně nesetkal, ale jestli si někdo myslí, že mne donutí k tomu, abych Adblock a další vypnul jen kvůli tomu, že je na hlavu padlý, tak má smůlu.
Aby to bylo fér i pro vydavatele obsahu, neměl by se AdBlock pokoušet blokovat svojí detekci a naopak by měla být identifikace AdBlocku součástí UserAgenta. Pokud má uživatel právo si zvolit jestli reklamy vidět chce nebo ne, měl by mít vydavatel právo se rozhodnout, jestli svůj obsah takovému uživateli zobrazí.
Ty už to fakt nehul. Takže www.xyz.cz vznikl ne kvůli tomu xyz, ale kvůli otravování reklamami?!? Panebože, do čehos to duši dal!
To je jednoduché, součástí User Agenta by byla kompletní konfigurace AdBlocku... Sice by to narazilo na limity web serverů, pokud jde o velikost hlaviček, ale to je něco, co se dá změnit. Aneb hurá vstříc budoucnosti hlaviček ne v KB, ale v MB (protože když už se do toho pustíme, tak samozřejmě nepůjde jen o AdBlock, ale o libovolný doplněk, jehož konfigurace se bude posílat). ;)
Reklamy dnes blokuje minimálně 70% návštěvníků webu a toto číslo má trvale vzestupnou tendenci. Takže pokud někdo chce riskovat mohutný propad návštěvnosti, ať si klidně poslouží! A Adblocku fandím. Brzy se dočkáme toho, že blokovat reklamy bude prakticky každý a nastane obdoba Velkého třesku, protože web přestane být komerčně zajímavý, což může znamenat jen jedno a sice úbytek kvantity výměnou za nárůst kvality. Takže místo debilních reklam se, (snad konečně), dočkáme hodnověrných a faktických údajů o vlastnostech toho kterého zboží.
Spíš by se provozovatelé stránek měli zamyslet nad tím jak tu reklamu nevtíravým způsobem na ty stránky dostat. A ne tam cpát doprostřed stránky nějaký dementní reklamy na cosi. Ono když je ta reklama nevtíravá a zobrazuje se v nějaké přijatelné míře a velikosti tak není důvod jí blokovat. Ale reklamy na prostředky na potenci a jiné nesmysli opravdu není něco co bych chtěl vidět třeba na idnesu či na smartmanii.