Já zase mám svolení si z toho, co mi naservírují, vyzobat jen to, co mne zajímá. Když si dám v hospodě vepřo knedlo zelo a zelí nechám, nikdo mne za to nemůže a nesmí popotahovat, naopak, kuchař bude rád, že to zbylé zelí může hodit zpátky do hrnce a ,,oblažit" s ním někoho jiného, jako je třeba jistý blbeček J. N.
Nárůst uživatelů Adblocku by měl být pro reklamní otrapy jasným signálem: Uberte a neobtěžujte! Místo toho se vymýšlí přesný opak a reakce naštvaných uživatelů je taková, jaká je. Jednoho krásného dne se počet blokujících zvýší na magických 99,9%, (a vypadá to na horizont jednotek let) a začne být zajímavo.
S reklamami v TV už jsem se také úspěšně vypořádal. Je velmi půvabné, když se k reklamě na, dejme tomu prášek na praní, ozývá z reproduktorů Jarda Štercl, nebo povídky Šimka a Grossmanna. A na internetu pak po onom kolapsu zbude jen kvalitní, reklamou neznečištěný obsah. (Včera bylo pozdě). A ještě něco: V ČR stále platí zákon o zákazu tzv. vázaného prodeje. Co to znamená? třeba: Chcete tmavou tlačenku, ano prodám, ale jen když si k ní koupíte ještě dvě jitrnice. Takže tím, že do webu o konvalinkách cpu reklamu na cokoli jiného jsem už na hraně onoho zákona. A v momentě, kdy začnu kohokoli nuti, aby blokování reklamy vypnul, dopouštím se, podle stále platného zákona, trestného činu!
Realita je taková, že reklamní průmysl, stejně, jako cokoli jiného, včetně vesmíru, má své nepřekročitelné hranice. A přefouknutý balonek prostě praskne. Takže brzy dojde k tomu, že většina těch, co reklamu vyrábí a vnucuje, půjde stát frontu na pracák. A svět se bude točit dál.
Jsem svéprávný, takže na to, abych zjistil, co potřebuji, nepotřebuji reklamu. A když si budu chtít vybrat kvalitu za dobrou cenu, tak už je mi reklama úplně na... Takže zablokovat a komu se to nelíbí, ať mi pr..l políbí! Reklamu, v podobě, jaká se dnes tlačí do masmédií a na internet potřebuje k životu jedině tvor s IQ tykve.
Reklama neslouží vám, ale obchodníkům a producentům, tedy těm co souhrné jmění společnosti rozmnožují. Kvalitním a výhodným nakupováním ničeho reálně nepřibude, vy máte zdroje jaké máte, žádné jiné. Nelze mít jen sobecký pohled na svět, i když i ten je důležitý, a nikdo nemá dostat nic zadarmo, ani obchodníci.