Od rána do večera makám, dělám obsah na internetu. Jsem placen z reklam na stránkach, na které možná i ty chodíš. Tím, že ty reklamy blokuješ mne okrádáš. Pokud nestojíš o informace na mých stránkách co je jejich provoz placen z reklam, tak bude lepší kdy na ně nebudeš chodit.
Choď tedy jen na stránky kde reklamy nejsou.
Od rana do vecera makam, a z tech penez co vydelam si platim HW, platim z nich energie a platim z nich konektivitu. Strcte si tedy sve reklamy za klobouk, protoze nehodlam platit jeste za prenosy nesmyslnych dat, o ktera nestojim.
Presunte si tedy laskave svuj obtezujici bilboard za plot a vybirejte vstupne.
Dři třeba od rána do rána, ale pokud máš na svědomí ten hnus, tak třeba pojdi hladem! :-D Dokud bude existovat reklama, která mi bez mého vědomí a proti mé vůli např. načte a spustí video nebo audio, tak mi věř, že budu aktivně šířit mezi všechny mé spolupracovníky, známe, přátele a rodinu osvětu zvanou adblocking! :-P ...a ty si tu klidně dál breč a vykládej jak tě ty chudáčku okrádáme! Můžete si to sami - začali jste být nenažraní a ta analogie je naprosto jasná - čím víc reklamy se na webu objevuje, tím více lidí se zajímá o její blokování...a čím více si takoví jako ty stěžují, tím větší mám radost z každého nově instalovaného uBlocku! muhehe :-D
Autore, a co takhle si zjistit jak to funguje ve skutecnosti?
Androidi verze je zalozena na firefoxu. Ablock pak (i v podobe pluginu do desktopoveho prohlizece) pouziva celou radu technik. V prvni rade zabrani stazeni libovolneho obsahu s domen na backlistech. Teprve sekundarne modifikuje to, co se stahlo a pripadne skryje nektere prvky na strance.
A ty uzasne techniky? O tom co a jak se zobrazi vzdy rozhoduje prohlizec potazmo jeho uzivatel, a provozovatel serveru s tim nemuze udelat zhola nic. To je princip fungovani webu.
Ostatne, vypnuty js je dnes uz prakticky zaklad jakehokoli pohybu po webech, tedy pokud si chce clovek uchovat vlastni a rodine zdravi. Neni totiz nic krasnejsiho nez kdyz uprostred noci clovek klipne na odkaz, a do reproduktoru mu zacne rvat reklama.
Hlavně kdy už konečně zadavatelům reklamy dojde, že to nefunguje.
Já tomu říkám samožer: průmysl sám pro sebe bez jakéhokoli výstupu:
zadavatelé platí servery, servery platí vývojáře, nikdo to nečte, a i když to náhodou přečte, tak málokdo je tak blbej aby se řídil podle reklamy.
Nicméně firmy mají dojem, že musí reklamu dělat, "odborníci" ji pro ně dělají, reklama zamořuje internet a lidi nakupují podle srovnávačů, zkušenosti nebo podle známých a na reklamu prdí.
Agentury ani marketingova oddeleni takova vyhodnoceni nechteji, zjistilo by se, ze jen hazeji penize do kanalu. Nejefektivnejs (meritelne) metody maji uciinost kolem 1%. A kupodivu, zaroven patri k tem nejlevnejsim. TV je na tom radove hure. Ale je to hromada penez, a maketing dostava tim vetsi odmeny, cim vice penez utrati.