Lauder: "Adrian Sarbu byl hnacím motorem programové strategie společnosti a nových mediálních aktivit. Pracoval jako ředitel přesně a úspěšně, aby firmu udržel za těžkých makroekonomických podmínek na čelní pozici. Jsme Adrianovi vděční za jeho vedení a těšíme se na další spolupráci v budoucnu." CME dále uvedla, že bude dál pokračovat v nastavené strategii, včetně zvýšení cen reklamy a zavedení distribučních poplatků.
Nejsem expert,tak se zeptám - nebyl hlavní problém v tom,že "do Evropy"(nebo v zemích kde CME je) nepřišlo DVBT nebo něco podobnýho a tedy kvůli tomu šli logicky jejich programy všude dolu? A do toho samozřejmě ještě ekonomická krize.
Pokud je problém v tom čem píšu,tak neměli tolik bojovat o pozici 1. na trhu(beru ted u nás) a měli se trochu uskromnit v investicích a né za každou cenu bojovat jen o to,aby byli 1. na trhu - přesně to co je divákovi úplně u prd*ele,pokud tam nedávaj něco dobrýho,na co by se koukal.