V článku Google AdSense: chytrá reklama s otazníky, na který, Martine, odkazuješ (děkuji!) píšu o dobrých výsledcích anglicky psaných stránek (CSS Workshop), nikoli českých. Pro české jsem dostával samé zahraniční zájezdy.
Jinak hezký článek dobře vystihující podstatu věci. Jen bych snad uvedl, že cena za klik byla zvolena zřejmě především proto, že se jedná o inzeráty Google AdWords, která tímto způsobem již zpoplatněny jsou a Google je tedy může bez obav použít, aniž by měnil dohodu s inzerenty.
Neumožňuje, ale testy dopadají dobře. Přiznám se, že jsem četl Markův záznam ve weblogu nepozorně, ale z našeho rozhovoru v Barettě jsem si zapamatoval, že se zmiňoval i o vcelku úspěšných testech AdSense na českých stránkách, což mě vedlo k jejich opakování pro DigiWeb, Lupu a Živě (Lupa a Živě dopadají srovnatelně, DigiWeb zatím obsahuje méně balastu -- ale to se změní ;-).
Myslím, že pro Centrum nebo Jyxo by neměl být zase až tak velký problém podobný systém pro české stránky vyvinout, potíž je spíš v tom, že nemáme tolik inzerentů (Seznam a Centrum by možná našly), aby ta síť mohla být opravdu efektivní.