Reklamoval jsem poprvé hned v dubnu, pak se 2 měsíce neozvali. (Na vyřízení mají mít měsíc.) Napsal jsem šéfové reklamací, uznali jí a slíbili nápravu, zpomalení linky a peníze prý vrátí započtením zpětného odečtu. Od té doby další 2 měsíce nic, byť posílám reklamace na všechny strany.
Účty jsem zpočátku zaplatil v plné výši, ale poslední dva již odmítám platit něco, co jsem neobjednal.
Nyní již hrozí, že mi kvůli neplacení odstřihnou linku. Čte to někdo od Telecomu, nebo již zákazník nemá vůbec žádné zastání a může si to jít hodit??? Za kým mám jít, za generálním ředitelem Telecomu? To je fakt neuvěřitelná firma....
Chystám se zařadit velkou antireklamu na IOL na svých stránkách, abych alespoň částečně varoval další ovce, které by chtěly u této firmy objednat datové služby.