Mne osobne se zda nejvyhodnejsi primo Telecom (ČTc) ... ikdyz chteji 1600 za zrizeni a mesicni poplatek je o nejakou tu 50ti korunu vyssi nez u ostatnich firem, tak preci zrizeni a celkovy support dela stejne ČTc.
V realu kdyz nastane problem treba u Nextra ap. tak ti to stejne predaji dal na ČTc (coz muze byt jista neprijemna casova prodleva), takze se zda nejvyhodnejsi byt primo u ČTc a resit tak problemy okamzite.
pozn. plati pouze pokud by pri pripadnem problemu ČTc odmitl zakazniky alternativnich firem a rekl ze se to nejdriv musi vyresit s poskytovatelem u ktereho jste prihlasen
Záleží, jaké máte zkušenosti se supportem Telecomu. Já tedy většinou velmi špatné. Může se stát, že Vy jako malý zákazník se u Telecomu nedomůžete ničeho, ale ISP jako podstatně větší partner ano. Mám takové zkušenosti.
No a druhý aspekt je tržní - tím, u koho si produkt objednám, podporuji tento subjekt. A v kauze ADSL bych tedy podporu Telecomu rozhodně nedal.
Dalším faktorem bude, jaké hodláte používat služby kromě vlastní konektivity. Třeba problémy s e-maily je IOL už roky pověstný.
Kdyz uz musim telecomu narvat do chrtanu nekrestanske prachy za samotnou ADSL technologii, snazim se alespon zbyvajici dve stovky venovat nekomu jinemu.