Rozhodl jsem se s vami podelit o prubehu instalece ADSL od firmy Nextra, minuli patek mi prisel tento mail :
Vážený uživateli,
Vaše objednávka služby NEXTRA ADSLink byla úspěšně odeslána. Vyčkejte prosím na Výsledek technického šetření,
které prověří, zda telefonní vedení splňuje potřebné parametry. Po skončení tohoto šetření (cca 5 dní) Vás budeme o dalším postupu informovat. Případné další informace naleznete na stránkách adsl.nextra.cz nebo nás kontaktujte na adsl@nextra.cz.
A dnes, tedy v pondeli, mi preisel tento mail :
Vážený uživateli,
technická realizovatelnost služby NEXTRA ADSLink dle Vaší objednávky byla úspěšně ověřena. Vyčkejte prosím do kontaktování technika, který si s Vámi telefonicky dohodne termín instalace ADSL přípojky. Případné další informace naleznete na stránkách adsl.nextra.cz nebo nás případně kontaktujte na adsl@nextra.cz.
Ted uz je jen otazka kdy me bude pracovnik kontaktovat, doufam ze jim to nebude trvat moc dlouho, preji Vam prijemny den.
hmm, dostal jsem odpoved, u nekterych poskytovatelu neprijde ani to. navic u ipexu jsem se ptal a rekli mi, ze je to vsechno automatizovane, takze kdyz prijde moje platba, system to automaticky u telecomu objedna. Proc by ji mel nekdo pak kontrolovat a pracovat na ni? nechci platit lidi, kteri to budou kontrolovat, mozna proto nestihaji...
kdyz to nepujde zridit, poslou penize zpet na muj ucet, mam to potvrzeno z hotline a je to ve vseobecnych podminkach ke sluzbe. U nich je to vsechno delane online a sluzba byla po prijeti meho poplatku obratem systemem objednana u telecomu. Prave prijeti platby je podle hotline dukaz, ze to chci, protoze siimho nejsem jisty, jak to treba dela nextra, kdyz si to pri prichodu technika rozmyslis a telecom to pak nextre vyfakturuje. BTW nevidim nic na tom, ze chci sluzbu a zaplatim za ni. Ale mne to netoci, ja mam objednanou 320ku a u ipexu mam mesic zdarma, tedy o 1000 vetsi sleva, nez u nextry zdarma zrizovak. A hlavne uz mam objednano a nemusim nic posepisovat, vypovedni lhuta zadna, smlouva na dobu neurcitou. Mne to vyhovuje, ale nikomu nextru neberu.
Ja se na to IPEXU ptal. A rikali ze pokud vam dosla nabidka smlouvi tak ze na 100% to u vas jde udelat. Nevim zda to je pravda ale je mozne ze kontrolovali i vzdalenost od ustredny a kvalitu linek ( o tom telekom ma zaznamy.. ).
Tedka si nejsem jisty, ale pokud si nyni overite cislo zda u vas lze zavest ADSL, tak jestli v tom testu uz prave take nejsou zahrnuty tyto faktroy...proto take telekomu trvalo ( nebo jeste trva ) tak dlouho aktualizovat ten seznam.....kdyby to brali proste jen prez ustredny tak to maj hned.
Ja bych teda rozdil mezi Nextrou a Ipexem videl. Kdyz pominu snadne objednani u Ipexu, u ktereho doopravdy dojde automatizovana odpoved za zaplaceni( ale proc by to meli pro kazdyho psat .. nicmene take to automaticky preposlou telekomu aby zacal zrizovat ), tak je tu hlavne pristup k lidem. Na kazdy dotaz mi behem par hodin odpovedeli, u telefonu maj vicemene kvalitni presonal..proste clovek ma aspon pocit ze se o zakaznika skutecne staraj. To ze Nextra rikala ze ma nejak moc klientu a nestiha je mozna fakt, ale pochybuju ze jich ma IPEX min..a rozhodne to stiha dobre.
Ve smlouve o vraceni poplatku nic neni. Lec verim ze IPEX by mi v takovem pripade ty penize vratil. Proc by mi ho v pripade, ze nepujde zridit, nemohli prevest zpet? A ze jim bezi uroky? No a co? At jim bezi. Te posledni vete nerozumim. IPEX zase neuctuje prvni mesic, takze to vyjde financne zhruba na stejno. Ale i kdyby se to cele posralo a ja bych za cenu 1600 Kc zjistil, ze IPEX jsou svine ( o cemz pochybuji, mam s nimi dobre zkusenosti), tak mi to prijde jako prijatelna cena, za zivotni zkusenost.
Takže jsi si vlastně koupil smlouvu a registraci za 1600,- a ještě ani nevíš, jestli ti to půjde zřídit! To je docela drahý pokus. To že je technologie ADSL dostupná ještě neznamená, že bude služba realizovatelná. To zjistí ČTc až po měření, které probíhá do cca 5 dní od objednání. Díval jsi se do smlouvy, jak to je s vrácením zřizovacího poplatku v případě, že nepůjde službu realizovat? Nepropadá náhodou ISP, nebo když ne, tak ti ho také do 10 minut převedou zpět na tvůj účet? Asi ne. Takže ty nemáš peníze, oni je mají a úroky běží ...
Takže já si radši počkám, až mně někdo zavolá a peníze bude chtít po mně, až to bude jisté, že to půjde realizovat. Tedy ani potom ne, protože Nextra zřizovák neúčtuje :-) Za ty peníze se mi vyplatí počkat si, nebo snad ne?
To že někdo nebere telefon ti stačí k tomu, aby jsi změnil svoji volbu? Vždyť mají více kontaktů než na jednu kancelář, co takhle Hotline nebo přímo centrála v Praze? Web stránky atd.
No závidím váš optimismus, vy jste už zaplatil, a to PŘEDEM, přišel vám velkoryse mail s potvrzením, že peníze přijali, a to mail nejspíš automatizovaný. Takže ani nevíte ,jestli objednávku už někdo viděl a pracuje na ní.
Nevidím rozdíl od Nextry, kde se základní údaje objeví hned po objednání, potvrzení o úhraně sice není, ale proč také, když se nic neplatí...
No ja to taky puvodne chtel objednat u Nextry, ale v jejich pobocce v Nachode 2 dny nikdo nebral telefon. Tak jsem se na ne radsi vykaslal.
Uzavrel jsem smlouvu s IPEXem. Vse slapalo jako po dratku. Prevod jsem delal vcera rano z CSOB do ty jejich Ebanky (ci, ktera banka ma kod 2400) a dnes rano uz jsem tu mel od IPEXu potvrzeni o uhrade zrizovaciho poplatku. Zatim se me to libi. System jim slape hezky. Doufam, ze tak poslape i ADSL.
Mam u Nextry objednano od ctvrtka a prave pred pulhodinou mi volala operatorka na mobil a overovala udaje. Pry me do tri tydnu bude kontaktovat technik Telecomu. Ale nezeptal jsem se, jak to bude se smlouvou - ze by mi technik Telecomu prinesl smlouvu od Nextry?
Tak me odpovedeli az pote, co jsem poslal vcelku neprijemny mejl na prazskej kontakt Nextry, takze:...Dobry den,
vzhledem k velkemu mnozstvi objednavek doslo v tuto chvili ke zpozdeni jak v odpovidani na pozadavky zajemcu mailem tak overovani objednavek,nebot se ukazalo,ze telefonicke overeni kazde objednavky je nutne vzhledem k chybne zadanym udajum zakazniku.
Behem dneska Vas budeme telefonicky kontaktovat a overovat udaje na objenavce,nasledne dojde k aktivaci konta na user.nextra.cz.
to je nesmysl, technik mohl prijit promerit, zda vyhovujji draty. ja jsem to objednal online u ipexu za cca 10 minut, smlouva online, po prevedeni penez z Ebanky byla podle jejich vyjadreni okamzite systemem objenana sluzba u Telecomu.
NO ja mam take objednano u NEXTRA, druhy den po odeslani smlouvy mi na mobil volala operatorka, prosla semnou jeste jednou vsechny udaje aby je overila, rekla mi ze je vse v poradku a ze ADSL budu mit do 21 dnu ... tedy z meho pohledu je vse OK. ALe je fakt ze prihlasovani do webmailu, zaclo fungovat az asi za 3 dny, ale v tom take nevidim nejaky veliky problem. No kazdopadne piste dalsi zkusenosti at to kdyztak zrusim. Ale jak rikam z meho pohledu je vse ok. Jen by me zajimalo jaka rychlost zrozovani pripojek je u jinych firem, nekdo mi rikal ze si to objednal u telecomu a ze mu to drujej den (!) prisli sprovoznit, coz je celkem sila.
Prave jsem zavolal na hotline, kde uznava, ze toto chovani neni korektni a ze se pokusi neco zjistit. Mam zavolat odpoledne. Vubec se me zda, ze operatori to nejak nezvladli - IOL mel zas problemy se zmenou stavajicich dial up zakazniku, museli se registrovat znova.
Jsem na tom naprosto stejne a vcelku me nastvali. Na mejlu hotline me odpovedeli, at se obratim na adsl@nextra.cz, odkud zadna odpoved neprisla a jelikoz sem v Outlooku zapnul info a doruceni atd., tak me pouze prislo, ze 3 lidi to smazali bez precteni a jeden si to dokonce precetl. Odpoved bohuzel zadna. Testnu jim dneska jeste zavolat a uvidime.
No to jste si to ADSL objednal u tech pravych. Urcite budete uzasne "spokojen"... :-)))))) Spravce nasi site by vam mohl vypravet. Kdyz jsme se jich konecne koncem unora zbavili, tak byl na tahu tri dny v kuse... :-DDD Takove veci jako treba tri dny v kuse nefungujici pripojeni v cene 50 tis./mes. byly uplne bezne. :-((((
u ipexu jsem mel objednano za 10 minut a protoze je vsechno online (vcetne smlouvy) po zaplaceni zrizovaku pres Ebanku byla podle jejich vyjadreni odeslana do peti minut objednavka na Cesky telecom.
Objednaval jsem ve ctvrtek (vsechno probehlo na prvni pohled OK) doted mi nedoslo zadne potrvzeni objednavky, prihlaseni mail ani na user.nextra.cz nechodi. Vcera rano jsem mejloval s dotazem co se deje, odpoved jsem nedostal. Nevim zda se takto chova seriozni spolecnost.