Ja si myslim, ze ani sleva to nespravi. Predevsim by mel Telecom ihned informovat vsechny sve zakazniky. Pokud se nezmeni jeho pristup k zakaznikum, tak nejaka smesna sleva je IMHO k nicemu
Ano budu.Mam takovej pocit že by mělo byt normalni když nastane nějakej pruser dát nějake oficiálni oznámení.To je takovej problem napsat na stranky iol kratkej textík že problem je v tom a tom a že se na tom dělá.
Já už se ptal více help linky mi řekli, že reklamaci asi uznají ale! je třeba z nich nějak dostat písemně (nebo přes mail), že FTP nejde, ale ve smluvních podmínkách mají zádrhel: Je tam napsáno, že se nezavazují tuto službu poskytovat 100% (takže když to týden nepůjde - podle smlouvy máme jako uživatelé smůlu - zaplatíme to) a na druhou stranu tam mají, že když služba nebude dostupná, sníží se poplatek za ní poměrnou částkou ... takže si protiřečí ve smlouvě?! Výsledek asi bude takový, že nás vyfakují a stáhnou o prachy:-(
No, já myslím, že jediná možnost je se ozvat a chtít snížení ceny. To je třeba donutí hnout zadkem. Také jsem to udělal, už jsem informoval Nextru, že chci snížit cenu.
Postup bude podle me klasickej.Telecom sam od sebe slevu neda ale bude resit jen takove pripady pri kterych clovek poda reklamaci, a to se jeste bude cukat.Proc by nekomu snizoval uctovanou castku kdyz se treba ten clovek ani neozve,pripadne vubec nepostrehne ze nejake FTP nefunguje?Je to pod jeho uroven priznat chybu a slusne se omluvit.Me to nejde od druheho dne pripojeni (10.4.) a jeste mi ani nedosel mail ve kterem by napsali v cem je chyba.Proste klasickej telecomackej pristup.