Ano, když čtu o všech těch problémech, tak jsem rád, že mi to u ž t e ď jede. Doufám, že to nezakřiknu.
První týden jsem se proklínal, že jsem se nechal zlákat tím, že nechtějí instalační poplatek a vážně uvažoval, jestli by bylo možné přejít k jinému poskytovateli.
Předpokládám, že za tovéto "služby" jim nebudete platit ?? Já jim poslal dopis s reklamací, že za první týden očekávám 50 % slevu při fakturaci. Negarantují kvalitu - rychlost služby, ale v 50 % první týden u mne tuto služby nebyli sto poskytovat vůbec. A to je oprávněný reklamační důvod ke slevě.
"No internet - no money" -:))
Mam taki Nextra 192/64 a musel sem si zprovozneni nakonec dohadat u CTc nebot ti na hotline Nextry absolutne nic nevi a jen mlzi.A byla to ta chiba na dashboardu v presmerovani adres kterou uz ma na starost Nextra.Celkove to cele sprovozneni trvalo 11 dni od zrizeni pripojki.Ale rychlost netu zas musim fakt pochvalit 700 Mg na DConnect za necelych 8 hod. Petr Borecek Ostrava
PS:vsem se omlouvam za pravopis se mnou to lepsi nebude.
Je to banda blbcu... meli jsme od nich v praci 2Mb bezdrat a konektivita do zahranici fungovala misty asi jako na modemu... a technicka "podpora" radsi no comment... :-(((((( Nevadi mi, ze tam sedi Slovak, ale vadi mi, ze tam sedi nekompetentni dement. :-EEE
Bud rád že ti to jede. Problém je skutečně v Nextře.
PS: Nic proti slovákům nemám. Sám jsem z moravy a na slovenské hranice to mám 20Km. Ale když se mě na té jejich slavné podpoře zeptají jaký používám modem a jestli
to je ta "placata zelena žaba" tak fak nevím jestli ti lidé jsou nějací specialisté na rady.
Sám si pako a lezeš Nextře do zadku.
Pro zajimavost ty mé telefonáty byly jak s telecomem
tak s nextrou. Problém je v akreditačním bodu.
Telecom ma vse OK a jejich technik byl jediny kdo zjistil
v čem je problém. Stačilo přepsat špatnou adresu na nextře
na serveru cca 2minuty a bylo to funkční. Jaké bylo moje
překvapení když za 3 hodiny internet opět nefungoval.
Prý to nastavili zpět. Nevím teda proc??? Ale opravit
to tak jak to šlo prý nemužou. Prostě tupci.
Mně tento týden jede Nextra bez problému. Praha, Nextra ADSLink Basic 192/64, Speed Touch USB.
Plně chápu, že jsi naštvaný, ale zřejmě to nebude výhradně problém Nextry. První týden, když byly výpadky, jsem byl taky vzteky bez sebe, hlavně, když neodpovídali na e-maily a ještě jsem neměl bezplatnou hotline: 800 138 417 .
PS: Tvá poznámka o Slovácích mně přijde trapná, nacionalistická a slovakofóbní -:)), snad rasistická. Přece nejde o to jestli tam sedí Slovák nebo Číňan nebo Čech, ale jestli je ochotný, odborně zdatný a hlavně jestli ti pomůže !
Chci skutečně všechny varovat před připojením přes
Nextru. Mám s tím už potíže víc jak 3 týdny, 100 telefonátů
za sebou a stále nic i když už přes týden vím v čem je
problem, přesto s tím ti troubové nic nedělají. Stále si stěžují jen na telecom a problémy jsou u nich. A to nemluvím o těch slovacích na technické podpoře....