KIP
Google ostatně nemá útoky na konkurenci příliš v oblibě. Pokud na ni útočíte, musíte podle publikačních pravidel Google AdWords na cílové stránce svá tvrzení dokázat. Nedávno mi takto zakázali reklamu, která se zobrazovala na slova typu "Dobrý web", "Prokop" nebo "Špinar".
Stačilo přece jen na cílové stránce dokázat, že jste lepší než Dobrý web a zákaz nemusel přijít, ne? Nebo to snad dokázat nešlo? :-)
Vyhledávače dnes umožňují přesné cílení. V Jihomoravském kraji se tak může zobrazovat jiná reklama než v Praze
To máš stále na mysli Google AdWords? To asi ne, že?
Šlo, ale neměl jsem na to náladu. Možná v budoucnosti.
To máš stále na mysli Google AdWords? To asi ne, že?
Ne, Google AdWords jsem v tomto případě na mysli neměl. Nicméně v USA takovéto cílení jde i v AdWords.