Je to zajimavy paradox. Na jedne strane si obchodnici stezuji na nizke marze, na strane druhe jsou u nas vyrobky casto i 2-3x drazsi nez v zahranici :D Verte, ze obchodnium jejich stesky o nizke marzi proste neberu. Ani omylem.
1. Marze e-shopu - spousta eshopu ma tak nizke marze, ze nedokaze nabidnout partnerum vic nez jedno procenot, coz je v mnoha pripadech malo a partneri preferuji kontext od kohokoliv.
2. Uroven partnerskych webu - spousta partneru neni soudnych a nedokaze odhadnout svuj potencial (drtiva vetsina z nich ho nadhodnocuje), dalsim problemem je jejich obsah, ktery je tak plitky, ze traffic neni nijak vyprofilovany a tudiz se neda cekat, ze nektery affiliate prinese nadprumerne konverze.
3. Velikost trhu - duvodem proc krome Potenzy na trhu chybi dalsi system (prezence Zanoxu je spise symbolicka) je prave jeho velikost. Napr. v Polsku je situace jina, penetrace je sice nizsi, ale v celkovych cislech jsou polaci na cca 2x naseho trhu.