AI, marketing a top internetové projekty. To vše nabídne Czech Internet Forum

26. 9. 2023
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

Autor: Internet Info
Osobnosti z Googlu, CNC, Nielsen Admosphere, Českého rozhlasu nebo Seznamu otevřou aktuální témata ze světa onlinu.

Další ročník prestižní konference Czech Internet Forum proběhne 2. listopadu v Praze. Program nabídne téměř dvacítku přednášek o umělé inteligenci, digitální reklamě a mediálním plánování či tvorbě obsahu a jeho distribuci. Součástí bude také velká debata o monetizaci videoobsahu. Těšit se můžete i na skvělé občerstvení v příjemném prostředí hotelu Comfort. Do konce září běží zvýhodněná cena vstupenek, neváhejte ji využít.

VYBÍRÁME Z PROGRAMU

Ve velké debatě o videoobsahu a jeho monetizaci se potkají CEO největších mediálních domů:

  • Tomáš Búřil, Seznam.cz
  • Petr Houzar, Google
  • Daniel Grunt, Nova Group
  • Martina Říhová, Czech News Center a Active Group
  • Marek Singer, FTV Prima
  • Moderuje Filip Rožánek, DigiZone.cz

Jaký videoobsah poutá pozornost diváka

Přednáška Terezy Šimečkové z Nielsen Admosphere nabídne pohled do trendů ve sledování videa. Jak se liší preference věkových skupin, jaká zařízení využíváme ke sledování videoobsahu, jaká videa sledujeme nebo jak se mění naše volnočasové aktivity v digitálním věku? Podíváme se na trendy u domácností využívajících videoslužby a na rostoucí popularitu placených platforem.

Rozhovor s novinářem Čestmírem Strakatým

Jak se v Česku daří podcastům a videorozhovorům? Jsou jejich konzumenti ochotni si za obsah připlatit, jaká témata táhnou a mají šanci na úspěch další nové projekty? Jaké výhody přináší novinářům práce na volné noze nebo naopak zázemí velkého mediálního domu? A jak jim při práci pomáhá či naopak jejich tvorbu ohrožuje umělá inteligence? To vše v rozhovoru s novinářem Čestmírem Strakatým probere šéfredaktor serveru Lupa.cz David Slížek.

Velký hack informačního světa!

Jak je moderován (vybírán) tok (kvantita i hierarchie) online informací uživatelům. S důsledky (zradami i benefity) na obou stranách – nabídky i poptávky. To bude tématem přednášky Libuše Šmuclerové z Czech News Center.

Vliv umělé inteligence na média

Stojíme před zásadní technologickou změnou srovnatelnou s nástupem internetu, která naprosto změní způsob, jakým uvažujeme. Nad dopadem umělé inteligence nejen na mediální trh se zamyslí Josef Šlerka, který působí na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy.

Co si o vás lidé doopravdy myslí?

Vojtěch Prokeš z výzkumné agentury Behavio se zamyslí nad tím, v čem tkví opravdová síla značky. Jak se strategicky rozhodovat? Jak zasadit zjištěná data a čísla do kontextu? Jak lidé vnímají vaši značku? Jak se dívají na vaši konkurenci? Vše si ukážeme na praktických ukázkách.

AR v kampaních na sociálních sítích

Chcete být na chvíli koťátko?​ Nejste sami! Po Snapchatu se AR efekty a filtry postupně dostávají i na další sociální sítě. Vojtěch Lambert z LCG New Media vám ukáže, jaké jsou mezi platformami rozdíly, a přidá i konkrétní ukázky a reálná čísla. Využijte je ve svých kampaních.

MM Influenceři

A bude toho ještě mnohem více. Prozradíme, že se dále můžete těšit například na Elišku Dokulilovou a Světlanu Witowskou z videopořadu Spotlight, Broňu Sobotku, který vytváří úspěšné online kurzy angličtiny, Petra Stunu ze společnosti Ogilvy nebo na zástupce ze společnosti Barion. Kompletní program je k dispozici na webu. Nezapomeňte, že do konce září pořídíte vstupenky za nejvýhodnější cenu. Registrovat se můžete zde.

Partnery konference jsou společnosti Barion, ELV.AILCG New Media a Seznam.cz. Mediálními partnery jsou Marketing Journal a MediaGuru. Konference proběhne za podpory TUESDAY Business Network. Organizátorem je Lupa.cz, produkci zajišťuje Internet Info

  • Chcete mít Lupu bez bannerů?
  • Chcete dostávat speciální týdenní newsletter o zákulisí českého internetu?
  • Chcete mít k dispozici strojové přepisy podcastů?
  • Chcete získat slevu 1 000 Kč na jednu z našich konferencí?

Staňte se naším podporovatelem

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).