Vlákno názorů k článku Aktuálně.cz přešlo na diskusní plugin Facebooku od Adidas - Jednou jsem se zúčastnil diskuze na slevovém serveru...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 29. 9. 2011 17:31

    Adidas (neregistrovaný)

    Jednou jsem se zúčastnil diskuze na slevovém serveru Zapakatel. Poté, co jsem se zeptal na několik dotazů k vylhané nabídce (falešná cena před slevou), mě nabonzovali na FB a ten mi zablokoval konto do té doby, než jsem dodám naskenované osobní doklady.

    Veškeré moje příspěvky na Zapakateli následně byly automaticky cenzurovány už na straně FB. Takže docela chápu, co k tomu firmy vede - zbaví se kritických dotazů a komentářů a ušetří za cenzora. Každopádně firma, která svou komunikaci se zákazníky postaví na FB, u mě od té doby skončila.

  • 30. 9. 2011 8:28

    lol (neregistrovaný)

    co je na te zumpe v diskusich na aktualne.cz proboha za kriticke dotazy a nazory? idnes s aktualne nema cenu vubec cist protoze tam nic krome nadavek neni takze s fb nebo bez je to vlastne suma fuk.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).