Prosim berte tento dopis jako pratelskou nabidku zajimave obchodni spoluprace a ne jako obycejny SPAM. Nabidka je resena pomoci odkazu na internetovou stranku, abychom nezatizili kapacitu vaseho mailboxu. Pokud si od nas neprejete dostavat dalsi informace, prosim, odeslete mail na adresu: nechcimail@seznam.cz. Omlouvame se Vam v pripade, pokud Vas tento mail obtezoval a dekujeme za Vasi shovivavost.
KVALITNI CD MEDIA PRO ZAPIS DAT ZA 5.30.- KC http://www.calver.cz/cd.htm
VELICE se omlouvame lidem, kterym e-mail prisel opakovane (i pokud oznamili nezajem). Na pokyn (viz vyse) ucinime napravu. S pozdravem Calver computer
V tom je prave problem. Ja jsem ze zacatku opravdu poctive reagoval na "odhlaseni" (ackoliv jsem se nikam neprihlasoval). Jenze naprosta vetsina firem (dle mych zkusenosti) na to prdi (a je mi jedno, zda proto, ze maji neschopne lidi nebo protoze se to nekde ztratilo apod.). Spamovaly mne (i po onom "odhlaseni" nebo kdyz jsem odpovedel, ze nechci zasilat dalsi nabidky) napr. cestovni kancelar Fischer, elektrospotrebice Okay, Setos, C.P.A., Computer Press, Mironet, Cesky Mobil a dalsi.
Takze v tom vidim zasadni problem. I kdyz mi nejake odhlasovani z neceho, kam jsem se neprihlasoval, pricipielne vadi, je to urcite reseni. Ale pokud to dopada tak, ze vetsina (a z toho vyctu, co jsem uvedl, je jasne, ze i firmy, ktere by mely dbat na dobry zvuk sveho jmena, nejsou to zadne garazove one-man-show) je schopna akorat poslat spam a tim to pro ne hasne, je jasne, ze tudy cesta nevede.
Vim, ze by to byl velky handicap, ale jsem pro pravidla, aby potencionalni prijemce spamu musel sam udelat prvni krok - tzn. nekde se zaregistrovat, ze chce dostavat informace apod.
I mě vadí odregistrování se ze služby, do které jsem se nepřihlašoval. Také z vlastní zkušenosti vím, že možnost nechat se odstranit z distribučního listu bývá dost často jen kosmetickou záležitostí, "aby se neřeklo". Zaujímám vůči spamu celkem pasivní postoj - pokud někdo moc otravuje, nastavím ve správci pošty o pravidlo navíc.
odhlaseni je u nekterych spammeru zpusob
jak zjistit, zda schranka neni mrtva.
odepisete, ze chcete odhlasit a uz se
vezete... spamy zacnou chodit jeste casteji.
Ano, presne tuto zkusenost jsem jiz mel take. Proto jsem presvedcen, ze jedine reseni, jak se da spam provozovat slusne, je onen prvotni explicitne vyjadreny (napr. prihlasenim) impulz majitele schranky, ze ma o spam zajem.
Me zacal spamovat nejakej eurorest.net s podezrelou nabidkou hotelu zdarma. Odepsal jsem jim, at neotravujou, nacez mi prislo potvrzeni, ze me zapsali do databaze a kdesi cosi. To uz jsem se nasral a zacal jsem patrat. Nakonec jsem se prokopal az na nejakou Polku, kterou jsem pomerne neslusne pozadal, at mi uz daji pokoj - ona tvrdila, ze je to normalni reklama, ale nemel jsem silu se s ni hadat.
Od ty doby sem si myslel, ze mam klid, az do minulyho tejdna - poslali mi mailem Kleze:-)