na yaklade takto omeyenzch ykusenosti (V cr) s troufate hodnotit?
Takovi zakaznici jako Vy, stouralove a vecni stezovatele, kde na to ma obchodnik brat lidi, kteri by se venovali zakaznikum, ktery neprionasi zadne trzby? :-))
Ach vy cesky lidi netolerantni... Mrknete se jak asi funguje e-bussines ve vatikanu a pak to srovnavejte s USA :-))
V 10mio Cesku to NIKDY nemuze fungovat jak na Amazonu, probudte se vy vecni stezovatele ...
Jeste horsi, ja jsem se nedockal dodnes (bude to tak zhruba dva roky :-). Udelal jsem (zatim jednou, hudbu moc nekupuji) vybornou zkusenost s bontonlandem nebo jak se ten obchod jmenuje. Vse probehlo naprosto v poradku (vyber, placeni, dodavka - jak termin, tak baleni), tak by to melo byt vsude.
Myslím že autor článku žije ve virtuální realitě. Kéž by člověk čekal pouze dva-tři týdny! Na objednávku z vltava.cz jsem čekal 3 měsíce, vidím že kdosi tu má naprosto stejnou stejnou zkušenost se starým albumcity.. Že po celou dobu se nikdo z obchodu neobtěžuje ani poslat mail je bez komentáře. Vysvětluje to proč se u nás ve srovnání se světem tak málo nakupuje v e-shopech, je to kvůli dlouhým lhůtám a špatnému servisu. Obchody se rády vymlouvají na "nedůvěru k online platbám", ale to s tím přece vůbec nesouvisí.