Názory k článku Aleš Slabý odsouzen za vydírání

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 8. 2012 16:40

    hlas lidu (neregistrovaný)

    je opravdu neuveritelne co si nektery spamersky smejdi dovolujou, ale bozi mlyny preci jen melou melou a driv nebo pozdeji se nakonec ty spravny lidi preci jen potkaji a to bude veselo. takze alesku, slapl si do hovna no a to uz nejmene po 2, see u later... :-)))

  • 22. 8. 2012 16:13

    ricardo (neregistrovaný)

    a kdepak k tomu dluhu asi panicek prisel? ze by dalsi lichvarskej chudacek kterej se marne tesil na svuj tucny zisk a on mu ejhle misto toho nekdo vypalil rybnicek a jeste se mu smeje? :-))) a exekutorska luza, je opravdu vyborne ze si ve finale smlsne na xindlech, kteri jsou schopni pro par stovek delat lidem neuveritelne potize misto toho aby meli snahu se domluvit a vec smysluplne resit. i ja sem mel veritele, ale nechtel splatkovy kalendar, chtel nenazranec vsechno okamzite a ihned a to vcetne uroku, hmmmm tak ted pan chytrej nenazranej nema nic a jeste sam dluzi za exekuci... :-)))) ackoliv za tu dobu mohl mit ve splatkach uz vse davno zpet a to i vcetne uroku. takze smulu nenazranejm a rukam klid. :-))))

  • 4. 7. 2011 8:10

    David Ondrejkovič

    Taky se vám otevírá kudla v kapse, když tohle čtete? Jak se ten gauner snaží obcházení zákona (in fraudem legis) vydávat za jeho dodržování?! V tom případě mu pojďme rozbít hubu v souladu s ustanovením § 28, 29, 31 a zvláště pak 146a trestního zákona či § 76, odst. 2 trestního řádu!

    Pak si chlapec rozmyslí vyvolávat dojem "centrálního" registru a používat klamavé obchodní praktiky!

  • 26. 6. 2011 2:25

    Nejsem Alesek (neregistrovaný)

    Protoze samotny vypis veritelky nic nedokazuje. Ale vypis dluznika dokazuje, ze se znali, kapis. A k tomu vypisu musi mit od dluznika souhlas nebo soudni prikaz - cili to ziskal asi opet nejak bokem. Ze to neni problem ziskat, o tom netreba mluvit, ale verejne do medii jako Alesek bych se tim nechlubil

  • 22. 9. 2010 18:29

    karel (neregistrovaný)
    akorát mu to měli dát natvrdo. Alešek není nic jinýho než sprostej podvodníček a vřed na zadnici české společnosti
  • 20. 8. 2010 2:16

    Tommy (neregistrovaný)
    Pletete si pojmy věřitel a dlužník - věřitel je osoba která půjčuje peníze dlužníkovi. Vzhledem k tomu že věřitelka se obrátila na agenturu aby jí pomohla vymoci dluh po dlužnici, není důvod proč by neměla spolupracovat (a poskytnout zmíněný výpis).
  • 19. 8. 2010 22:00

    anonymní
    Je třeba si uvědomit, že byl odsouzen za čin psojený s podnikáním a je doposud v podmínce! Dále je patrné, že nadále podniká, takže myslím, že pokud soud bude jeho podmínku prověřovat v rámci zákazu činnosti, tak mu ji promění a nepodmíněné odsouzení se stane podmíněným.

    To co zde na svou obhajobu uvádí tak spíš zavání pohrdání soudem a je to fraškou. Však falešní EXEKUTOŘI bylo ještě nedávno v TV a tady koukám, že to má napsané v rozsudku v roce 2009.
  • 18. 8. 2010 16:38

    (neregistrovaný)
    Díky tomuto rozsudku pan Slabý nemůže dělat práci, kterou by jistě mnoha lidem pomohl a musí počkat, až mu podmínka skončí.



    To jako, asi alešku, chceš říct, že sotva podmínka vyprší, zase začneš zlobit ? :)
  • 18. 8. 2010 16:30

    (neregistrovaný)
    a ted si predstavte, ze kdyz se narodi krasne miminko anci v horni dolni, tak o tom taky nikdo nepise, ale kdyz se narodi obluda nejake celebrite, tak se o tom napise...

    cim to asi bude ? :))



    za sebe muzu rict, ze reziser Renc je u me spina uz od doby, co se propujcil ODSce a jeho charakter jen dokresluje jeho posledni alkoholovy exces a stejne tak je u me spina i blb z horni dolni, ktery sedne za volant opily

    je logicke ze o blbovi z horni dolni se psat nebude v celostatnim mediu, kdyz ho nikdo nezna a je logicke, ze o predvolebnim reziserovi ODS, kteremu navic nekdo priklepl zakazku za statni penize na kampan "nemyslis - zaplatis" a sam pak udela co udelal (i kdyby se jen vymlouval na tu osobu blizkou, coz mu muze verit jen nekdo rekneme ne zas tak prirodou obdareny) se naopak psat nastesti bude i kdyz takovym charakterum jako vy to muze byt samozrejme velmi neprijemne :)
  • 18. 8. 2010 16:24

    (neregistrovaný)
    dobré PR alešku?

    ale myslím, že na špatném místě, my ti city nežereme, u nás jsi něco podřadného a jsme rádi, že od teď se už oficiálně může o tobě mluvit jako o zločinci :)
  • 18. 8. 2010 16:22

    (neregistrovaný)
    ja bych tu zbytecnou debatu utnul asi takto:

    pokud mi nekdo dluzi a neni to nejakym nestestim, ale umyslem me ochcat, tak to budu resit cestou, kterou neni potreba zde uvadet

    je ale nepripustne, aby se stejnou cestou vydala nejaka agentura, ktera se spoleha na to, co ji rekl udajny veritel BEZ radneho soudu (protoze i kdyby existovali dokumenty, vymahaci agentura nemusi vedet, ze treba drive ojebal nynejsi veritel toho dluznika, napr.) a osobni znalosti cele veci (neco mohlo byt dohodnuto ustne, u soudu uz se to neprokaze atd.)

    dalsi situaci je, ze samotnemu dluznikovi nekdo dluzi a tim se bud ocitl bez ocekavanych prostredku nebo mu narostly i dalsi skody, proste svet je pestrobarevny..
  • 18. 8. 2010 15:43

    (neregistrovaný)
    hele, obcas ti proste nekdo nezaplati, to se stava pri podnikani v CR docela casto, nejde o pujcku, jde o to, ze treba nekdo vybira penize z kterych ti ma odvadet nejake platby a ty neposle a uz ti dluzi, zdaleka nejde jen o problem lichvaru :) ale na druhou stranu spousta svinstva se skutecne deje i z opacneho smeru, tedy od pujcujich ci exekutoru a nekdy i soudu, to je take pravda..
  • 18. 8. 2010 14:55

    The_ERROR
    No, bohuzel pro veritele a bohudik pro dluzniky, ne tak docela:
    "Novelou, zákonem účinným od 20. července 2009, jsou z exekuce vyloučeny hotové peníze do částky odpovídající dvojnásobku životního minima jednotlivce."(http://www.mesec.cz/clanky/exekutor-vam-nesmi-ponechat-pouhych-1000-korun/)
  • 18. 8. 2010 14:39

    _ Mem
    Ano, protože vaši totožnost nelze prokázat, lze se domnívat i to, že si to Aleši píšeš sám (teď si dělám srandu ;)).

    Co to ale mění na možnosti diskuze? Jediným validním prvkem jsou stejně nějaké argumenty, skutečnosti, a ne jen to, že máte svého chlebodárce ráda a že ho údajně ostatní jen pomlouvají (nálepku podvodníka s spamera dostal chudák omylem).
  • 18. 8. 2010 14:34

    anonymní
    Děkuji pánové, teď jste tu uvedli nádherný příklad toho, jak soudíte na základě pouhé domněnky. Cokoli bude na obranu pana Slabého, budete se domnívat, že to pan Slabý píše. Pouze na základě Vaší domněnky. Chtěla jsem uvést své jméno, ale nebylo mi to doporučeno. Tímto k tomu nemám více co dodat. Nashledanou.
  • 18. 8. 2010 14:09

    ferdinand (neregistrovaný)
    Například exekutor na toto právo má. Pokud ho zastaví na ulici, může ho "prošacovat" a pokud u něj najde 5 litrů, tak mu je může zabavit ;)
  • 18. 8. 2010 12:32

    _ Mem
    "Jeden pak napsal na internet, že pan Slabý je „spammer“, další si k tomu přidal, "spammer a podvodník" a takto to postupně dostávalo grády"

    Doplňte si vzdělání, pokud chcete, aby vaše argumenty působily aspoň trochu věrohodně - Aleš "Maja" Slabý spamoval (a zřejmě i nadále spamuje) i v době, kdy už to zákon o informační společnosti prokazatelně zakazoval (e-maily, o spamování diskuzí darmo mluvit). Nálepku "podvodník" mu nikdo nedal jen tak ze srandy, ale protože se pyšnil cizím peřím a prodával licence programů, ke kterým neměl od autora oprávnění, atd. Jeho morální kredit skutečně nezachrání vaše řeči o tom, že další lidé se chovají také nevhodně, to přeci není omluva.
  • 18. 8. 2010 12:32

    Ten z … (neregistrovaný)
    Aleši, už se na to vykašli, na to ti nikdo neskočí :) Prostě jsi průserář od přírody a jednou to přijít muselo. Škoda té podmínky, nepodmíněně by to rozhodně bylo adekvátnější vzhledem k tvé "bezúhonnosti". Beztak nevěřím, že jsi napravitelný. Jsi prostě Aleš Slabý, to samo o sobě hovoří za všechno. Soudci, který si na tebe najde pár referencí, děkuj, že ti hned na počátku soudního přelíčení nedá pár přes ústa na držku.
  • 18. 8. 2010 12:11

    Pavel (R)
    Tak to se směju - "V době, kdy spam nebyl ještě zakázaný, ho rozesílal..." - maily od Deredes mi chodily ještě vloni a chodí pravděpodobně dál, ale mažou se už na serveru.
    Nikdy jsem si od Deredesu ani p. Slabého nic neobjednával (ani Trotlíka ;-)), na stránkách mám jasně uvedeno, že si nepřeju být kontaktován s nevyžádanými nabídkami, přesto maily chodily. Ostatně on to rozesílá nějaký robot, protože maily chodily i na neexstujici adresy jako obchod@domena.tld domena@domena.tld a padaly na doménový koš.
    Taky podnikám, ale Ukrajince na nikoho neposílám.
  • 18. 8. 2010 11:42

    Rosta (neregistrovaný)
    To mas jiste pravdu, ale kdyz v naivnich 20-ti pujcis v dobre vire kamaradovi. Pred promlcenim to v 23 zazalujes, vyhrajes, utratis za naklady, za marne konzultace, exekuce, tak ti ve 30-ti dojde, ze dluznikovi je dobre, rovnou z prvni hned zestartu jednu vis co... Jinak to fakt nejde, po dobrem, zakonne ani jinak kdyz se sprajcne. Dnes bych nepujcil ani diteti, radsi bych rovnou dal nebo lhal, ze nemam. A dluznikovi? Hned prvni den po dni splatnosti jedna ... preventivni a pak az do zaplaceni, pochopitelne je-li dluh skutecny. Veritel fyzicka osoba jinde nez u strachu zastani nema. Verte mi, coby veritel jsem zkusil poslednich 14 let vsechno mozne i nemozne a jeste vic a vysledek nic, jen ztracene iluze a pokriveny nahled na spravedlnost, takze az nekdo skutecneho dluznika se skutecnym dluhem nekde zmasakruji, jedine co mne napadne, ze si za to muze sam a dobre mu tak. Lichvu a stolkery a jine excesy sem nepatri, o tom zadna - tady at to je jak je, ochrana byt musi.
  • 18. 8. 2010 11:42

    anonymní
    Dobrý den, pracuji ve vymáhací společnosti DEREDES již delší dobu. Upřímně, přála bych naprosto každému vyzkoušet si tuto práci a mrzí mě postoje některých lidí k naší práci. Je mi jasné, že dlužníci nás chválit nebudou, ale pokud si sáhnou do svědomí, mohou říct, že i s nimi se snažíme do určité míry jednat slušně. Když to ale nejde a sami na nás například třeba řvou, tak jsme na ně ostří také. Vždy ale jednáme v rámci zákona. I nám je někdy dlužníků líto, ale nemůžeme to dát znát, naopak, pokud nám brečí do telefonu věřitel, který v dobré vůli (a bohužel i blbosti) půjčil dlužníkovi všechny své úspory a pak na rozdíl od dlužníka neměl na právníky (dlužník si též drze zaplatil právníky z půjčených peněz), tak máme co dělat, aby nám z toho nebylo zle. Bohužel máme tolik zkušeností, že už nás to nepřekvapuje, ale štvát nás tento stav nepřestane a to je důvod, proč tuto práci děláme, a to i docela rádi. Sice chápeme, že ne všichni dlužníci se do toho dostali vlastní vinou, ale většina z nich se ani dluh nesnaží řešit a věřitelům se vysmívá a dělají, že je neznají. Jsme tedy na straně věřitelů, kteří se díky dlužníkům často dostávají do druhotné platební neschopnosti - také ne vlastní vinou!!!!

    Na druhou stranu je smutné, že vymáhání je například zdarma, platí se až za provizi z vymožené částky, kterou i tak někteří dostanou zpět, jelikož je vymáhána jako způsobená škoda a často se zadaří a spoustu lidí nám za naši práci ani nepoděkuje. Je zvláštní, že tolik lidí naši práci potřebuje nebo ještě bude potřebovat, ale nepohrdá pouze touto činností ale i lidmi, kteří ji provádějí. Je to hold práce plná nevděku.

    Pokud bych mohla mít přání, které by bylo realizovatelné (vím, že není), tak bych si přála, aby si všichni zkusili pracovat ve vymáhací společnosti a číst scénáře vzniklých dluhů a chování dlužníků k bývalým kolegům, přátelům, obchodním partnerům a někdy bohužel i vlastním příbuzným – a hlavně ta zoufalá nemožnost dovolat se v tomto státě spravedlnosti.

    Dále, je zajímavé vidět, jak tu diskutují lidé, kteří mají údajně zkušenosti s naší společností a překrucují informace. Z toho, jak je to tu dotyčnými podáno, je to zřejmé. Vážení diskutující by se mohli pod svá vyjádření i podepsat a napsat kontakty. To by ale z jistých důvodů neudělali. Z toho, jak tu někteří zasvěceně píší o tom, jak to asi je, by i náš prezident vyvázl jako nejtěžší zločinec a podvodník a věřím, že polovina lidí by tomu také ráda věřila.

    No a teď ještě k panu Slabému. Ano, kdysi udělal chybu. V době, kdy spam nebyl ještě zakázaný, ho rozesílal a narazil na člověka, který ho uvedl ve známost. Jeden pak napsal na internet, že pan Slabý je „spammer“, další si k tomu přidal, "spammer a podvodník" a takto to postupně dostávalo grády. Jako každý z Vás i pan Slabý má své nepřátele a bohužel narazil na nepřátele za prvé pomstychtivé, a za druhé pohybujících se na navštěvovaných stránkách jako redaktor. Nyní o něm desítky lidí mluví jako o grázlovi, přitom s ním nikdy osobně nejednali. Pan Slabý je velmi inteligentní člověk, který ale bohužel vidí, že v tomto státě spoustu věcí nefunguje. Rozhodně je ale nevyužívá na to, aby tím úmyslně poškozoval druhé. On sám je jinak mírumilovný a spíš než vymahač je to dobrý obchodník a odborník na propagaci a reklamu. Bohužel tím, že je úspěšný, mnoho lidí naštval. Kdyby on sám měl medializovat všechny, co mu šlápli na nohu, seznam by byl velmi dlouhý. A ještě jedna věc, kolik z Vás udělá chybu a ocitne se to ihned na internetu? Vymáháme pohledávky, to znamená, že led, na kterém pracujeme je velmi tenký (to platí pro všechny podnikatele a oni to vědí - i pro Vás, pokud podnikáte) - nikdy nevíme, na koho narazíme a tato práce není zrovna bezpečná. S trestem pana Slabého byli obeznámeni někteří naši zaměstnanci až z médií a přesto z naší společnosti neodešli, jelikož ví, jak to je. Díky tomuto rozsudku pan Slabý nemůže dělat práci, kterou by jistě mnoha lidem pomohl a musí počkat, až mu podmínka skončí. Možná ale bude pak přemýšlet, zda chce v tomto státě ještě s něčím podnikat. V tomto státě se totiž vyplácí pouze pobírat sociální dávky a být neviditelný. Jinak zrovna pan Slabý má opět takové nepřátele, kteří byli schopni na něj vytáhnout zase jen to špatné – to, co se na normální obyčejné lidi nevytahuje. Je to podobné, jako případ, kdy statisíce řidičů jezdí po silnicích jako prasata, spousta z nich někomu vážně ublíží nebo zabije a na internetu jména hříšníků zveřejněna nejsou, ale nějaký slavný politik nebo herec pouze blbě zaparkuje, a už je to v médiích a bulvárech. Hned polovinu lidí nenapadne, že to je pouze člověk, ale spíš si začnou myslet „No jo, on je slavný, tak si hned myslí, že může všechno!“
    Takže to je asi všechno. Klobouk dolů, co mají v této zemi odvahu podnikat.

    P.S.: Právě jsem to dopsala a chvíli po tom, jsem narazila na článek: http://www.novinky.cz/krimi/208946-rencovo-auto-bouralo-reziser-odmitl-dechovou-zkousku-ridila-pry-osoba-blizka.html a jeden z mnoha nenávistných a jedovatých komentářů pod ním: „Sakra tento chlap mi byl tak sympatický a měl jsem ho rád. Zatím to však vypadá, že se jedná o zbabělého xindla, který neunese dopad svého jednání.“ Napsal jakýsi pán z Uničova.

    Ale chápu, že média musí psát o takových blbostech, protože spoustu lidí si rádo zanadává na někoho jiného. Spoustu lidí dostane možnost v duchu se povýšit a říct si „Tohle já nedělám, tak jsme přece jen lepší!“ (a přitom zase dělají jiné věci) a média by neměla o čem psát. Lidé by pak nebavilo číst o tom, jak se někomu něco povedlo. Chtějí vidět to, jak se někomu něco nepodařilo. A o tom to je.
  • 18. 8. 2010 11:37

    anonymní
    Dobrý den, pracuji ve vymáhací společnosti DEREDES již delší dobu. Upřímně, přála bych naprosto každému vyzkoušet si tuto práci a mrzí mě postoje některých lidí k naší práci. Je mi jasné, že dlužníci nás chválit nebudou, ale pokud si sáhnou do svědomí, mohou říct, že i s nimi se snažíme do určité míry jednat slušně. Když to ale nejde a sami na nás například třeba řvou, tak jsme na ně ostří také. Vždy ale jednáme v rámci zákona. I nám je někdy dlužníků líto, ale nemůžeme to dát znát, naopak, pokud nám brečí do telefonu věřitel, který v dobré vůli (a bohužel i blbosti) půjčil dlužníkovi všechny své úspory a pak na rozdíl od dlužníka neměl na právníky (dlužník si též drze zaplatil právníky z půjčených peněz), tak máme co dělat, aby nám z toho nebylo zle. Bohužel máme tolik zkušeností, že už nás to nepřekvapuje, ale štvát nás tento stav nepřestane a to je důvod, proč tuto práci děláme, a to i docela rádi. Sice chápeme, že ne všichni dlužníci se do toho dostali vlastní vinou, ale většina z nich se ani dluh nesnaží řešit a věřitelům se vysmívá a dělají, že je neznají. Jsme tedy na straně věřitelů, kteří se díky dlužníkům často dostávají do druhotné platební neschopnosti - také ne vlastní vinou!!!!

    Na druhou stranu je smutné, že vymáhání je například zdarma, platí se až za provizi z vymožené částky, kterou i tak někteří dostanou zpět, jelikož je vymáhána jako způsobená škoda a často se zadaří a spoustu lidí nám za naši práci ani nepoděkuje. Je zvláštní, že tolik lidí naši práci potřebuje nebo ještě bude potřebovat, ale nepohrdá pouze touto činností ale i lidmi, kteří ji provádějí. Je to hold práce plná nevděku.

    Pokud bych mohla mít přání, které by bylo realizovatelné (vím, že není), tak bych si přála, aby si všichni zkusili pracovat ve vymáhací společnosti a číst scénáře vzniklých dluhů a chování dlužníků k bývalým kolegům, přátelům, obchodním partnerům a někdy bohužel i vlastním příbuzným – a hlavně ta zoufalá nemožnost dovolat se v tomto státě spravedlnosti.

    Dále, je zajímavé vidět, jak tu diskutují lidé, kteří mají údajně zkušenosti s naší společností a překrucují informace. Z toho, jak je to tu dotyčnými podáno, je to zřejmé. Vážení diskutující by se mohli pod svá vyjádření i podepsat a napsat kontakty. To by ale z jistých důvodů neudělali. Z toho, jak tu někteří zasvěceně píší o tom, jak to asi je, by i náš prezident vyvázl jako nejtěžší zločinec a podvodník a věřím, že polovina lidí by tomu také ráda věřila.

    No a teď ještě k panu Slabému. Ano, kdysi udělal chybu. V době, kdy spam nebyl ještě zakázaný, ho rozesílal a narazil na člověka, který ho uvedl ve známost. Jeden pak napsal na internet, že pan Slabý je „spammer“, další si k tomu přidal, "spammer a podvodník" a takto to postupně dostávalo grády. Jako každý z Vás i pan Slabý má své nepřátele a bohužel narazil na nepřátele za prvé pomstychtivé, a za druhé pohybujících se na navštěvovaných stránkách jako redaktor. Nyní o něm desítky lidí mluví jako o grázlovi, přitom s ním nikdy osobně nejednali. Pan Slabý je velmi inteligentní člověk, který ale bohužel vidí, že v tomto státě spoustu věcí nefunguje. Rozhodně je ale nevyužívá na to, aby tím úmyslně poškozoval druhé. On sám je jinak mírumilovný a spíš než vymahač je to dobrý obchodník a odborník na propagaci a reklamu. Bohužel tím, že je úspěšný, mnoho lidí naštval. Kdyby on sám měl medializovat všechny, co mu šlápli na nohu, seznam by byl velmi dlouhý. A ještě jedna věc, kolik z Vás udělá chybu a ocitne se to ihned na internetu? Vymáháme pohledávky, to znamená, že led, na kterém pracujeme je velmi tenký (to platí pro všechny podnikatele a oni to vědí - i pro Vás, pokud podnikáte) - nikdy nevíme, na koho narazíme a tato práce není zrovna bezpečná. S trestem pana Slabého byli obeznámeni někteří naši zaměstnanci až z médií a přesto z naší společnosti neodešli, jelikož ví, jak to je. Díky tomuto rozsudku pan Slabý nemůže dělat práci, kterou by jistě mnoha lidem pomohl a musí počkat, až mu podmínka skončí. Možná ale bude pak přemýšlet, zda chce v tomto státě ještě s něčím podnikat. V tomto státě se totiž vyplácí pouze pobírat sociální dávky a být neviditelný. Jinak zrovna pan Slabý má opět takové nepřátele, kteří byli schopni na něj vytáhnout zase jen to špatné – to, co se na normální obyčejné lidi nevytahuje. Je to podobné, jako případ, kdy statisíce řidičů jezdí po silnicích jako prasata, spousta z nich někomu vážně ublíží nebo zabije a na internetu jména hříšníků zveřejněna nejsou, ale nějaký slavný politik nebo herec pouze blbě zaparkuje, a už je to v médiích a bulvárech. Hned polovinu lidí nenapadne, že to je pouze člověk, ale spíš si začnou myslet „No jo, on je slavný, tak si hned myslí, že může všechno!“
    Takže to je asi všechno. Klobouk dolů, co mají v této zemi odvahu podnikat.

    P.S.: Právě jsem to dopsala a chvíli po tom, jsem narazila na článek: http://www.novinky.cz/krimi/208946-rencovo-auto-bouralo-reziser-odmitl-dechovou-zkousku-ridila-pry-osoba-blizka.html a jeden z mnoha nenávistných a jedovatých komentářů pod ním: „Sakra tento chlap mi byl tak sympatický a měl jsem ho rád. Zatím to však vypadá, že se jedná o zbabělého xindla, který neunese dopad svého jednání.“ Napsal jakýsi pán z Uničova.

    Ale chápu, že média musí psát o takových blbostech, protože spoustu lidí si rádo zanadává na někoho jiného. Spoustu lidí dostane možnost v duchu se povýšit a říct si „Tohle já nedělám, tak jsme přece jen lepší!“ (a přitom zase dělají jiné věci) a média by neměla o čem psát. Lidé by pak nebavilo číst o tom, jak se někomu něco povedlo. Chtějí vidět to, jak se někomu něco nepodařilo. A o tom to je.
  • 18. 8. 2010 11:22

    Rosta (neregistrovaný)
    Mate pravdu. Ale trocha strachu za arogantni a ignorantske nefer jednani nikomu neuskodi. Nevadi mi postraseni zlocince - dluznika je-li narok opraveneny pochopitelne. O lichve nemluvim. Ja napriklad kdysi pujcil kamaradovi, ktereho znam od mala. Dnes kdybych mohl, vytrasl bych z nej dusi, podnika, ma, ale neda, protoze tesne pred promlcenim jsem si ja zlosyn dovolil podat zalobu a ted babo rad...
  • 18. 8. 2010 11:21

    Zen (neregistrovaný)
    Me je toho chudacka taaaak lito :-)))

    Konecne padla kosa na kamen a notoricky znamy podvodnik byl odsouzen.
  • 18. 8. 2010 11:20

    afk_cz
    a v cem je problem ? tak v tom nepodnikej. jako kdyz vim, ze je takova situace, ze nejsou paky na vymahani, ze takhle budu marne vymahat cokoliv, tak jako rozumne uvazujici clovek pujdu delat neco jineho. pokud to risknu, tak musim s timhle pocitat. to je jako kdybych chodil do prace bez smlouvy a od sefa, ktereho poradne neznam, budu mit slibeno, ze mi mozna nekdy neco zaplati. musel bych bejt hlupak, abych do ty prace chodil. s timhle podnikanim je to to samy. tehletech radoby vymahacskych firem je mraky, ale asi hodne jich nebude mit ani paru o pravu. z osobni zkusenosti vim, jak tyhle firmy komunikuji. bejvalce takhle nabehl bouchac na misto trvaleho bydliste a vyhrozoval jeji matce. predala to advokatovi a pozadovali dolozeni dluhu, nic totiz nedluzila, jen se nekdo mstil. chodily zpet dopisy psane na urovni zaka zakladni skoly, zadny dukaz, nic. ani jedna kopie papiru, kde by bylo videt, ze nekde neco dluzila/nezaplatila. takovyhle firmy jsou k smichu, sorry.
  • 18. 8. 2010 10:51

    _ Mem
    Rosta: Chapu vase rozhorceni, pokud vam nekdo dluzi a nemuzete na nej. Na druhou stranu zijeme v pravnim state a ja nejsem zvedavy na to, aby kazdy bral "zakon" do svych rukou a chodil lidem vyhrozovat nebo je fyzicky napadat jen na zaklade svych dojmu (byt by mel v 99 % pravdu, a spletl se nebo to prehnal jen "obcas").

    Pozustali po obetech nasilnych trestnych cinu nebo nedbalostnich zabiti (autonehody apod.) take nejdou pachatele umlatit, nebo vyvrazdit jeho rodinu do tretiho kolena. Proti tomu je udajnych(!) 25 tisic dluhu jako v pripade tohoto sporu smesnych, nemyslite? Takze vyhrozovat v tomto pripade smyslenymi ukrajinskymi jmeny se zjevnym umyslem dluznika zastrasit mi prijde naprosto mimo misu, a je dobre, ze tomu soud zatnul tipec.
  • 18. 8. 2010 9:59

    Pavel (R)
    On je navíc Deredes (i Alešek osobně) spammer, chodily mi od nich nabídky, že Deredes bude vymáhat mé pohledávky, na upozornění, že mě jeho maily nezajímají nereagoval. Takže skončil v blacklistu.
  • 18. 8. 2010 9:55

    krakonoš (neregistrovaný)
    Nechceš přijít o peníze? Nepůjčuj! Jenže hrabat lichvářské úroky je mnohem pohodlnější a jednodušší, než pracovat, že?
  • 18. 8. 2010 9:42

    The_ERROR
    Ze to smrdi a neni to tak jak to bylo prezentovano a pravda byla nekde uprostred je defakto jiste. Situace s dluzniky je zalostna. Nejhorsi je, ze dluznici jsou na tom lepe jak jejich veritele. Neexistuje zpusob jak donutit vychytraleho (rozumej spis vycuraneho) dluznika zaplatit. Majetek? Nemam. Penize? Jen miminalni davky, ktere mi zebrat nemuzete. Prace? Nemam. Jedina jeho nevyhoda je ze musi mit nekoho komu veri a ma vsechen ten jeho pripadny majetek. Je to proste hnus a dluznik se smeje az se popada za bricho a veritel jen place. Jedina paka je opravdu ukrajinsky rizek, ktery mu pravidelne dvakrat tydne rozmalti hubu a tlaci tam kde to dluznika boli.
  • 18. 8. 2010 9:29

    The_ERROR
    ...tak budou mit na krku trestni oznameni za kradež. Jako nepracujaci dostava minimum, ktere je nedoktnutelne, majetek nevlastni (vsechno ma zena, deti, rodice...)... nemaji mu co vzit. Tady opradu nic jineho nez jeho strach o ten jeho vycurany zivot opravdu uz neobstoji. Mas prokazany dluh? Nechces pracovat a odcinit svuj dluh? Sebrat, vhodit do pracovniho taboru a pekne si to odpracuje tam. Jakypak kasparkovani u soudu. Nepripada v uvahu. Zit si na vysoke noze a pak se vysmivat je vrchol drzosti.
  • 18. 8. 2010 9:23

    ff (neregistrovaný)
    Nedalo me se nezapojit - to co pisete je pochopitelne smutne a sam mam nekolik neplaticu (a diky nim jsem se kolikrat i ja stal neplaticem - aneb zakon padajiciho hovna). Nicmene co by jste rekl tomu ze Vase kamaradka ma svatbu - proste den na ktery se tesi vse je v poradku a najednou zjisti ze ji nejaka firma Deredes vylepi na dvere v tento den papir OZNAMENI PRO DLUZNIKA PRED SOUDNIM JEDNANIM a to jen na zaklade toho ze jeji afektovany ex co jiz par let zije nekde buhvikde dal firme Deredes podklady pro vymahani dluhu ktere si proste vymyslel? Ze onen blb je proste obycejny Stalker a jen ji chce znicit? Sam jsem si kdysi firmu Dereres (neznaje skutecnosti a za dob kdy jeste internet nebyl plny jejich "referenci") najal. A na dotaz - mam Vam zaslat i kopie faktur aby jste videli ze dluh je opravneny mi odpovedeli - nepotrebujeme, to nas nezajima. Chapete to? Je to nezajima - jim reknete ze Franta Vam dluzi 100.000,- a oni zacnou jednat. Nic jineho nepotrebuji.
  • 18. 8. 2010 8:30

    Pavel (R)
    No to je sice smutné (a k naštvání) a chápu vás, ale na druhou stranu těžko můžete doufat, že vám soud posvětí, když budete dlužníkovi vyhrožovat vymahačem z Ukrajiny nebo ho dokonce necháte zmlátit.
    Jo, kdyby dosud existovali fendovní (či jak se to jmenovalo) úředníci, kteří dlužníka čas od času zastavili na ulici a sebrali mu veškeré zpeněžitelné věci, které měl u sebe, situace by byla jiná.
  • 18. 8. 2010 8:05

    anonymní
    Promlceni je samozrejme pitomost. Zalobu lze podat az po tech 3ch letech, ale pak musi dotycny prokazat, ze dluh vymahal, je tudiz bezpecnejsi dat to k soudu do 3 let. V opacnem pripade je fakt, ze dluznikovi staci se odvolat na promlceni dluhu a pokud veritel neprokaze, ze dluh vymahal, ma smulu.

    BTW: Docela zajimava vec, napr urok z prodleni je nesporny dluh - pokud nekdo zaplati faktury po splatnosti, lze urok z prodleni vymahat tusim az 4 roky a soud vystavi platebni rozkaz prakticky na pockani, nebot dluh je uznan samotnym zaplacenim faktury. Nelze se proti tomu odvolat.
  • 18. 8. 2010 7:47

    Rosta (neregistrovaný)
    AS asi nejednal cestne, ale verte mi, s dluzniky to cestne nejde. Jsou nevylecitelni, nepoucitelni a jedna se s nimi asi jako s chronickym fetakem. Zakon jim hraje do karet a kdyz neni vule, coby veritel FO nemate sebemensi sanci. Uz nikdy se nebudu divit zoufalemu veriteli, ktery sahne po starych, tradicnich metodach. Ba co jako liberal a odpurce zla se nad tou hrubou metodou po svych veritelskych zkusenostech ani nepohorsim jakkoliv hrube vymahani bude. Vite on veritel nikdy nepujcuje aby si pak mohl zaboxovat s dluznikem a strach je bohuzel v tomto jedina, prvni a zaroven posledni, jakozto i jedina instance na strane prav veritele. Jiste, keci, keci, keci... ale kazdy veritel dobre vi o cem mluvim. Vic takovych deredesu a desu tem smejd...
  • 18. 8. 2010 7:23

    Rosta (neregistrovaný)
    Aha, tak tudy ne? A vazeny pane, muzete alespon naznacit kudy??? Muzete naznacit nam veritelum, kteri i vyhrali soud, maji v ruce dokonce platebni rozkaz na ktery dluznik kasle a podat tr. oznameni pro mareni uredniho rozhodnuti nelze, kudy dal? Exekuci si odpustte, to je v mnohem placnuti do prazdna. Nebo jste dluznik take a libujete si v beznadeji vymahatelnosti prava v tomto judibordelu? Pral bych Vam pane nad veci mit pohledavku za fyzickou osobou abyste nemusel priste placat naivni nesmysly.
  • 18. 8. 2010 2:54

    P_V (neregistrovaný)
    Jj, když se "legálně přistěhuju z jiného státu", tak si pro vážně míněnou komunikaci s klientem zřídím email alcapone@seznam . :-D
  • 18. 8. 2010 0:32

    Tommy (neregistrovaný)
    Ten výpis mohl dostat od věřitelky, v tom nevidím nic zvláštního. Každopádně mi to promlčení přijde zvláštní - i kdyby se ta nemožnost promlčení vzahovala pouze na řešení přes soud tak bych očekával že "vymáhací agentura" buď sama žalobu podá nebo mi doporučí abych ji podal já.
  • 17. 8. 2010 23:24

    oh (neregistrovaný)
    Z vyjádření A.S. cituji: "...což dokládal i výpis sms operátora Vodafone, které si zmíněné paní mezi sebou čile vyměňovaly...". Asi by bylo zajímavé vědět i to, kde A.S. k tomu výpisu přišel - pochybuji že by Vodafone rozdával na požádání výpisy SMS každému, kdo by šel okolo a o nějaký si řekl.
    S tím promlčením si nejsem jistý, jestli se to vztahuje i na soukromé vymáhací akce přes agenturu, ale pokud se domáháte zaplacení dluhu u soudu, stačí žalobu podat před uplynutím promlčecí lhůty a soud se tím musí zabývat a nemůže dojít k promlčení - ani kdyby soud do uplynutí promlčecí doby nestihl žádné jednání jednání nařídit.
  • 17. 8. 2010 21:37

    Tommy (neregistrovaný)
    Omluvte mne pokud se mýlím, ale dluh je promlčen jen a pouze pokud věřitel v daném období (tuším 3 roky) nevyvíjí žádnou snahu dluh od dlužníka vymoci - byť třeba pomocí inkasní agentury. Tj. tvrzení A.Š. že během soudu došlo "k promlčení" je IMHO nesmysl.

    Od roku 1998 až doteď se s jedním kulišákem soudíme o nemalou sumu peněz, taky to na nás zkoušel přes "promlčení" a soudy mu to nezbaštily - právě proto že jsme před lhůtou prokazatelně vyvíjeli snahu o vymožení částky.
  • 17. 8. 2010 18:42

    (neregistrovaný)
    jj, kdyby ta podmínka byla alespoň doživotní, tak bych pro ni měl jakš takš nějaké pochopení, takhle je to skutečně výsměch, podobně jako když se vězeň dívá ve vězení na DVD filmy..
  • 17. 8. 2010 18:39

    (neregistrovaný)
    tady by asi stálo za to přezkoumat i ostatní vymahané dluhy této spolešnosti, zda se tak nedělo ve velkém a nebyla to rozsáhlejší činnost, která by si zasloužila jistě vyšší trest nepodmíněný, naštěstí pro slušné lidi Alešek asi ještě dále zlobí a tak snad příště už s podmínkou nevyvázne
  • 17. 8. 2010 17:54

    marshall1727 (neregistrovaný)
    tak jak to vyprávíte je to hezke, ale ono by se hodilo citovat z toho rozsudku trochu více:

    že „jako jednatel společnosti Deredes, s. r. o., se sídlem P., S., v návaznosti na uzavření mandátní smlouvy s J. K., která se na společnost Deredes, s. r. o., obrátila s žádostí o vymožení částky 25.000,- Kč představující údajnou pohledávku vůči JUDr. D. V., zasílal prostřednictvím České pošty, s. p., na adresu poškozené JUDr. D. V., J., Ř., okres P.-v., korespondenci, jejímž obsahem byly výzvy k uhrazení finanční hotovosti ve výši 55.025,- Kč s cílem zastrašit poškozenou, vyvolat v ní obavy o zdraví, majetek a dobrou pověst a přinutit ji k zaplacení uvedené částky, konkrétně
    - dne 19. 4. 2008 písemnost označenou jako "výzva" obsahující hrozbu exekuce, dražby majetku, trestního stíhání poškozené a zveřejnění její osoby v databázi dlužníků a v médiích jako neplatiče, pokud nezaplatí ve stanovené lhůtě požadovanou částku,
    - dne 25. 4. 2008 písemnost označenou "pro neplatiče" obsahující urážlivou výzvu k zaplacení požadované částky pod pohrůžkou exekuce a trestního stíhání,
    - dne 17. 6. 2008 písemnost označenou jako "poslední výzva před návštěvou vymahače" obsahující urážlivou výzvu k zaplacení požadované částky pod pohrůžkou osobní návštěvy smyšlených osob I. B. R. a G. S. označených jako "inkasní inspektoři", pokud poškozená nezačne do 7 dnů "rozumně komunikovat" o úhradě dluhu“.
  • 17. 8. 2010 17:29

    _ Mem
    A "mně", a hromada dalších chyb... je pravda, že kdybych já dostal dopis plný hrubek (a ukrajinsky znějících jmen), také bych se důvodně obával, že se jedná o člověka nevzdělaného, neznajícího ani naše zákony, a že bych se proto mohl dočkat fyzického násilí jen proto, že si dotyčný bude myslet, že je v právu... poděkujme tedy paní, že na tento nešvar včas upozornila, a soudní moc panu Slabému naznačila, že tudy tedy ne.
  • 17. 8. 2010 17:08

    Jiří Křivánek (neregistrovaný)
    Boží mlýny melou pomalu, ale jistě.

    Více správných a hlavně rychlejších rozhodnutí.. a nejde vždy jen o soudy.
  • 17. 8. 2010 17:07

    motyq (neregistrovaný)
    hmm jak to tak ctu tak nevim. no.. mozna v tomto pripade soud prestrelil (?), kazdopadne A.S. asi neni dle historie zadna bila ovecka.. a pocitam, ze se vyplnilo prislovi - na kazdou sv.ni se nekde vari voda.
  • 17. 8. 2010 16:56

    A.S. (neregistrovaný)
    Rozsudky českých soudů jsou někdy úplně spravedlivé, někdy zcela nespravedlivé, někdy pozoruhodné a někdy podivné.

    I mě samotnému, byť jsem nic nikdy nikomu neudělal a byl jsem bezúhonným občanem této země, se naskytla zkušenost s našimi post-komunistickými soudy. Spoluvlastnil jsem jednu inkasní agenturu, která se zabývala vymáháním pohledávek korespondenční a právní cestou. Jistě nemusím vysvětlovat těm, kterým dlužník neplatí, jak moc je společensky prospěšná tato činnost, zejména tehdy, kdy standartní instrumenty (policie, soudy) jsou laxní, pomalé či jinak k ničemu. Upozorňuji, že jsme byli přesvědčeni, že děláme vše podle platných zákonů a ani jsme si nepřipouštěli jejich porušení, protože jsme veškeré kroky měli schválené od právníků, zejména tehdy, kdy dlužníci jako svou taktiku používají neopodstatněná trestní oznámení (je to zdarma) na věřitele i na nás a nespočetně jsme podávali svědectví a ta byla následně odkládána pro to, že byly jasně účelové, a my nic nezákonného neděláme.

    Jednoho dne (na jaře roku 2008) jsme však v rámci standartního vymáhání narazili na jednu právničku, která si měla údajně půjčit cca 30.000 Kč od její známé, což dokládal i výpis sms operátora Vodafone, které si zmíněné paní mezi sebou čile vyměňovaly a další důkazy. Paní s námi nijak již čile nekomunikovala, pouze poslala přípis, že si není ničeho vědoma, že snad ani paní vůbec nezná, ještě před tím ještě stihla podat trestní oznámení. Policie nás kontaktovala, dodali jsme jí dokumenty a věc odložila, protože se nic nestalo. Kontaktovali jsme tedy dlužnici písemně znovu a opět nás kontaktovala policie se stejným výsledkem – věc odložila. Následně jsme ji tedy kontaktovali potřetí, kdy se stalo již potřetí to známé odložení. Nicméně asi po dvou měsících nás kontaktovali úplně z jiného než místně příslušného okrsku (ne, určitě to nebylo ze známosti k jistým osobám, byla to náhoda), že se paní opět odvolala ke státnímu zástupci a ten to předal (raději) jim, a že se má někdo dostavit na výslech. Protože jsem měl, jako jeden z jednatelů společnosti, na starosti komunikaci s úřady, vydal jsem se tam já a následně jsem byl osočen, že paní se cítila vydírána, že je vůbec nezajímá, jestli dluží a že tedy bude soud. O tom, že s paní komunikoval úplně jiný zaměstnanec, než já, nikoho nezajímalo, nebýt těch jejich trestní oznámení, tak bych o tomto případu nikdy ani neslyšel (na to právě máme zaměstnance, kteří se věnují dlužníkům).

    Následoval trestní příkaz, ve kterém mi byla udělena podmínka na 18 měsíců. To už mi opravdu přišlo jako bezprecedentní zásah do práv, proto jsem podal proti usnesení odpor s tím, že u soudu se vše vysvětlí a paní se případně jako firma omluvíme, pokud by nedlužila a navrhneme i nějaké odškodnění. Odškodnění bylo s dlužnicí domluveno ještě před soudem (protože pohledávka se již samozřejmě s časem promlčela (bylo tedy dosaženo účelu)) v řádech údajné půjčky. Mašinérie již ale byla rozběhnuta a nešla zastavit. Před soudem, i přes dohodu poškozené a nás, jsem byl odsouzen k tomu stejnému plus jako bonus za obstrukce (že jsem pokorně nepřijal první usnesení o vině a trestu) jsem si vysloužil zákaz činnosti. Odvolání probíhalo podobným režimem jako první stání s tím rozdílem, že senát alespoň uznal, že by byl trest zákazu činnosti příliš tvrdý, tak ho alespoň zmírnil tak, že nesmím aktivně vymáhat pohledávky, ale ve společnosti zůstat mohu (bohudík).

    Údajné vydírání jsem měl spáchat tím způsobem, že jí bylo sděleno, že v případě, že nás nekontaktuje, tak ji osobně navštíví naši pracovníci a byla zmíněna jejich jména a emaily. Protože se sem legálně přistěhovali z jiného státu, měli, pravda, cizí jména než např. Jan Novák nebo Pepek Vyskoč, ale přece jsme moderní společnost bez předsudků a pouhé jméno, i kdybych byl jmenovcem Jiřího Kajínka, nic neznamená. Bohužel dlužník – právnička, moc dobře věděla, co si může dovolit a pokud bude tvrdit, jak moc se bála o život, že to musela oznámit celé rodině, že nějaké odškodnění bude na místě. Z toho plyne poučení, chcete-li se přestěhovat do jiného státu, nemějte jim za zlé, že se na vás úřady budou tvářit nedůvěřivě, rasově vás budou diskriminovat, bezdůvodně sankcionovat, a jinak porušovat vaše lidská práva – bude to díky vašemu jménu, nechte se prosím přejmenovat, východně znějící jméno vám přinese problémy, české soudy dělají to samé.

    S právníkem jsme podali ještě dovolání, to bylo také zamítnuto (pro ně jde jen o prkotinu, kdo by se tím zabýval). S právníkem jsme podali i ústavní stížnost, která se bude ještě řešit, a v případě nouze jsme připraveni toto dovést až k soudu do Štrasburku.

    Já sám jsem děním v tomto státě znechucen. Dlužník je chráněn zákony a své dluhy platit nemusí, pokud tedy má známosti, v opačném případě, jestli jel jednou načerno v tramvaji, smlsne si na něm exekutor a zaplatí minimálně 15 tisíc. Spousta dění a událostí ovládá jen malá hrstka lidí, co se národ dozví z médií, to se dozvědět měl, protože to někdo chtěl, co se dozvědět nemá, co je kontroverzní a někomu z těch lidí se to nehodí, to se tam neobjeví. O tom ale zase někdy jindy…

    Rád bych ještě poděkoval za dodávání síly své manželce a dětem.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).