Zajímalo by mě proč tato pravidelná rubrika má sekci "SOCIÁLNÍ SÍTĚ"? Když to shrnu, tak vidím v úvodní sekci zmiňován Facebook, v sekci "TELEgraficky" je Facebook zmiňován dvakrát, v sekci "WEBDESIGN, INTERNET" je zase Facebook zmiňován dvakrát, v sekci "MARKETING A KOMUNIKACE" opět 2x Facebook a v sekci "BEZPEČNOST, SOUKROMÍ, PRÁVO" je teda Facebook zmiňován jen jednou. V samotné sekci "SOCIÁLNÍ SÍTĚ" je zmiňován pouze Twitter a jednou Instagram.
Skoro to vypadá jako že Facebook už přerostl ze sociální sítě všude jinde. Tento trend pozoruji na Lupě už nějaký ten čas.
No, víte, v podstatě přerostl. Má 2 miliardy aktivních měsíčních uživatelů na celém světě, silně ovlivňuje, jaké informace se k lidem dostanou, jak funguje online marketing, jak se mění webdesign, jak se na internetu zachází s našimi osobními údaji, a tak dále a tak dále. A tohle všechno se týká i lidí, kteří Facebook nepoužívají a nemají na něm účet.
Film mi připadal dost nepovedený, doporučuju raději přečíst knížku The Circle od Davea Eggerse, podle které byl natočen.