" Umožnit přístup k specifickým síťovým prvkům a přiřazeným prostředkům pro účel služby přístupu k veřejné telefonní síti v pevném místě pro nepodnikající fyzické osoby podle paragrafu 84 Zákona, a to povinnost umožnit účtování ceny ... "
Tedy konkretizovali "přístup k síťovým prvkům" /tj to, co zde zoufale chybí/ jako umožnění alternativci provozování fakturace ... !!
Jak už tady upozorňovali jiní, funkce "výběrčího" by šla těžkou skloubit s požadavky daňového úřadu. Na jednom daňovém dokladu nemůžete mít položky účtované dvěma nezávislými subjekty.
"AO přeci nemohou přistoupit na funkci výběrčího, banky či něco alá SIPO.. To je přeci logické."
- funkce výběrčího je zhruba asi tak vše co OLO požadovali, cílem bylo neodrazovat účastníky dvěma doklady od dvou společností, ne zajistit OLO další zdroj příjmů. To čeho jsme ted svědky je podle mě typická ukázka salámové taktiky ze strany OLO, výběr už mají, ted na tom zkoušký trhnout ještě něco navíc.
"Výběr něco stojí a podle systému, který prosazuje TO2CR by všechny povinnosti a finanční náklady spadly na AO, kteří by museli odvést částku ve stejné výši, jakou dnes vybírá TO2CR."
-Výběr paušálu samozřejmě generuje náklady na straně OLO, dodatečné náklady ale má i TO2 - na zavedení systému a na jeho udržování, a těžko někdo může po TO2 chtít aby je hradila na svůj úkor.
Nevím jak Vy, ale já postoji AO rozumím. Na jednu stranu chtějí, aby zákazník od nich mohl dostávat co největší portfolio služeb a aby všechny služby, které využívá byly účtovány na jedné faktuře. Tedy i s oním paušálem.
Na stranu druhou, ale každá služba něco stojí. A tedy i služba výběru paušálu. V současné době účtuje paušál TO2CR na vlastní náklady.
Proč by nemohl být paušál prodáván na velkoobchodní bázi? Kde vidíte problém? AO přeci nemohou přistoupit na funkci výběrčího, banky či něco alá SIPO.. To je přeci logické. Výběr něco stojí a podle systému, který prosazuje TO2CR by všechny povinnosti a finanční náklady spadly na AO, kteří by museli odvést částku ve stejné výši, jakou dnes vybírá TO2CR. To znamená, že by nakonec na celém tomto "projektu" vydělala jen TO2CR a zákazník požadující daňový doklad by ho stejně jako doposud dostával od TO2CR.
Z logiky věci mi proto velkoobchodní nabídka připadá jako jedno z těch lepších řešení sporu pro obě znesvářené strany.
No já se nestačím divit. Nevím jestli pan autor nebo AO požadují "velkoobchodní službu paušál". Nicméně ať je to kdo chce, tak se zbláznil. Tohle přeci není žádná služba. Službou je telefonování a připravenost sítě k telefonování. Paušál je platba za službu. A pokud vím, tak AO chtěli jeden účet, aby zákazníky od použití AO neodrazovalo dvojí placení a nikdy nehovořili o tom, že to chtějí proto, aby na tolik kritizovaném paušálu také něco vydělali.
A už si vůbec neumím představit za jaké nižší náklady to mohou dělat. Myslím si, že podstatným nákladem je tam poštovné (v korunách), ostatní je nepodstatné (v haléřích)