Muzete mi prosim autor clanku rict, kde vzal informaci, ze je implementace narocna? A hlavne pro maly prinos???
Nesmysl. Je to jenom o marzi, protoze PP si beze 2,8% tusim, coz je pro retail v elektronice nesmysl. PP ale mohou platit i firemni zakaznici s nizsima cenama, coz je hodne zajimave. A ted to nejlepsi...PP je obrovsky tahak na nakupy, protoze je to pro majitele PP uctu pohodlne. Prectete si clanek se s TOmasem Cuprem na tema PP a Slevomat. Ten ho mel, delalo to 30% trzeb, ale ty poplatky jsou fakt nesmyslne. Takze Alza vi moc dobre co dela, ale hlavne potvrzuje, ze i na elektronice typu TV, audio, video ma marzi jako krava!
poplatky jsou jako u karet, dle vyse obratu a typu a veoikosti obchodnika. standardne rozpeti je 1.9-3.4 % to je i na jejich webu a zavisi to na obratu. pokud si to vyjednate da se zacit i s nulovym obratem na 2 % a pri zajimavem obratu se dostat na cca 1.5 %. my zacinali rovnou na 1,9 % a dostali jsme se na uroven karet tedy cca 1,5 %. ale resili jsme to primo s prislusnyn zastoupenim pro danou zemi. a zaroven ani nemusime platit ten pevny poplatek za transakci. takze jedna vec je tabulka na webu a jedna realita. nicmene to stejne temer nikdo nepouziva, ale je take pravda ze cilime jinam nez alza. nicmene dodam rovnou ze tyto podminky nedostanou eshopu s obratem i jednotek milionu mesicne.