Mam zkusenost, ze CZC i Mironet mi nutily pouzite/vracene zbozi jako nove. Jakmile zacne clovek nakupovat na IC/DIC, tak se obchody chovaji trocu divoceji. U alza se mi zda, ze se k nakupujicim na zivnostak chova nejlepe (tsbohemia neznam). Takze i kdyz jsou obcas o neco drazsi a zelena prisera me hodne stve, radeji nakoupim u nich, nez se dohadovat jinde.
Souhlas. CZC jsem jednoznačně preferoval do doby, než ze skvělého e-shopu (s dokonalým vyhledáváním podle ohromného množství parametrů produktu) udělali za 10 mega z eurodotací nepovedenou hypersuper kopii zelené bestie a začali lhát o skladové dostupnosti. Z doručení "zítra" se stal tejden telefonování na zákaznickou linku, kde mi každý den říkali že zítra :-).
Zelená bestie mi taky leze na nervy, ale upřímně - právě to je marketingově dokonalý. I když jsem mimo dosah této nové služby, tak dávám plus.
A k té průhlednosti - kampak asi šla ta dotace na vývoj a kdopak nám ty firmy obě vlastní?
No konecne to nekdo pochopil..... ze tu je panem zakaznik, tedy ja a ne nejake DPD, POSTA apod., kde chteji dorucit behem dne ve 14 hodin odpoledne, kdyz ja jsem v praci a dovolenou si na to brat nebudu.... Ale nechapu, kdyz umi platit kartou i DATART nebo PPL, proc by te neumelo tech 100 tabletu tydne, to je treba jeste dopilovat.... az to bude fungovat, mozna zase zacnu u zelene obludy nakupovat....
Víte, já měl podobný názor, ale pak jsem se u CZC několikrát tak vytočil, že ty prachy raději nacpu té zelené obludě (kterou jsem nikdy neviděl, máte používat víte co a nezapínat televizi ;)) než někomu, pro koho Skladem a Zítra znamená za týden říct, že neví, kdy a jestli vůbec.
U Alzy si ráno u kafe vzpomenu, že něco chci, a když je to zelené, tak si to v Brně vyzvednu cestou z práce.
Co bych na tom měl ověřovat? Posčítat částky, vypočítat DPH, zkontrolovat platbu? Když nakupujete v kamenném obchodě, také to tak děláte? Já teda akorát tam, kde se markuje podle čárových kódů, kontroluju dražší položky - občas se stane, že kód nejde načíst, pokladní s tím musí různě šíbovat, a pak se to načte víckrát. Jako kontrola plateb z účtu mi úplně stačí, že když přijde informační e-mail o platbě, vím kam platbu zařadit a že částka přibližně odpovídá. Rozhodně to není nic, na co bych musel myslet nebo čemu bych se musel extra věnovat.
Původně jsem měl "zaplatíte" v uvozovkách, ale pak jsem je smazal, protože to je normální platba. U inkasa z účtu je to podobné. Ale speciálně pro vás: i když platbu kartou autorizujete předem.
„Pokud nějakému prodejci věříte tak málo, že ho musíte hlídat, jestli strhnul správnou částku - nebylo by jednodušší nakupovat někde jinde, u někoho důvěryhodnějšího?“
To jako že to nebudu ověřovat vůbec? To bych asi nemohl nakupovat u nikoho, že. Ale určitě lepší nakupovat u toho, kdo se nebojí nabídnout takovou službu, kde mám možnost si to hned zkontrolovat. To už samo o sobě říká, že se alespoň snaží být důvěryhodný a vyjít vstříc zákazníkovi.
„Tesco on-line částku z karty strhne až po předání zboží podle skutečné ceny, i když zaplatíte kartou předem.“
Ta věta jaksi nedává smysl.
Ja mam stejne spatnou zkusenost s Mall.cz - a od jiste doby tam jiz nenakupuji po nekonecnych problem s reklamacemi a vymlouvanim se na ico, kdyz pri kazde reklamaci postupovali uplne jinak. Takze kvuli mobilu za v podstate par korun mohou svemu reklamacnimu tymu v Brne podekovat za ubytek trzeb v desetitisicich, ale nehodlam zase riskovat, ze budu ztracet cas s nejakymi pitomci na reklamacich (o ty prachy by ani tak neslo jako o ten pristup)
Protože třeba když objednáte víc věcí a pak něco není, tak hlídat jestli to strhli správně, jestli to vrátili včas apod.
Proto třeba u Tesca online platím zásadně u řidiče.
Navíc při sortimentu Alzy by asi v autě měl jezdit ještě bodyguard, té hotovosti budou vozit poměrně dost a to není nikdy dobré. Tesco má přímo na autech pro jistotu nápis "Nevozíme hotovost" asi ví proč...
Prostě když už umožňuje Alza kde co, tak terminál u řidiče by měl být to nejmenší dodat... jinak ale služba super, za 59 Kč není co řešit, to se na tu pobočku vůbec nevyplatí jet pokud není hned někde za rohem.
Objednala jsem si zboží, s doručením druhý den v rozmezí 9-16. Přišla mi sms, že zboží bude doručeno 16.15-16,35. Hned jsem reagovala, že bohužel, ale adresa doručení je do zaměstnání a tam se v 16 končí, zamyká, odchází. 3 x slíbeno, že tedy do 16 doručí. Poslední hovor s nimi 15:50 se žádostí o kontakt řidiče, ať už nejezdí, ( mezitím sms, že doručení bude 17:15- 17.35 ). Přislíbeno. 16:45 telefon od řidiče, že mi přivezl zboží a nikdo tu není. Tak druhý pokus další den .. sms doručení bude 10:20 - 10.35, sleduji mapu na netu, 10:15 auto 3 km ode mně, 10:25 prosvištělo kolem a už je pryč. Dotaz v Alze , bláboly o ničem. 14:30 telefonuji na dispečink a dozvídám se, že řidič zboží nemá naložené, proto nezastavil, co by mi asi tak předal? Takže čekám, jestli to 16 stihne kurýr, kterého se zbožím poslali. Tak takhle já si službu navíc placenou, opravdu nepředstavuju.