No konecne to nekdo pochopil..... ze tu je panem zakaznik, tedy ja a ne nejake DPD, POSTA apod., kde chteji dorucit behem dne ve 14 hodin odpoledne, kdyz ja jsem v praci a dovolenou si na to brat nebudu.... Ale nechapu, kdyz umi platit kartou i DATART nebo PPL, proc by te neumelo tech 100 tabletu tydne, to je treba jeste dopilovat.... az to bude fungovat, mozna zase zacnu u zelene obludy nakupovat....
Co bych na tom měl ověřovat? Posčítat částky, vypočítat DPH, zkontrolovat platbu? Když nakupujete v kamenném obchodě, také to tak děláte? Já teda akorát tam, kde se markuje podle čárových kódů, kontroluju dražší položky - občas se stane, že kód nejde načíst, pokladní s tím musí různě šíbovat, a pak se to načte víckrát. Jako kontrola plateb z účtu mi úplně stačí, že když přijde informační e-mail o platbě, vím kam platbu zařadit a že částka přibližně odpovídá. Rozhodně to není nic, na co bych musel myslet nebo čemu bych se musel extra věnovat.
Původně jsem měl "zaplatíte" v uvozovkách, ale pak jsem je smazal, protože to je normální platba. U inkasa z účtu je to podobné. Ale speciálně pro vás: i když platbu kartou autorizujete předem.
„Pokud nějakému prodejci věříte tak málo, že ho musíte hlídat, jestli strhnul správnou částku - nebylo by jednodušší nakupovat někde jinde, u někoho důvěryhodnějšího?“
To jako že to nebudu ověřovat vůbec? To bych asi nemohl nakupovat u nikoho, že. Ale určitě lepší nakupovat u toho, kdo se nebojí nabídnout takovou službu, kde mám možnost si to hned zkontrolovat. To už samo o sobě říká, že se alespoň snaží být důvěryhodný a vyjít vstříc zákazníkovi.
„Tesco on-line částku z karty strhne až po předání zboží podle skutečné ceny, i když zaplatíte kartou předem.“
Ta věta jaksi nedává smysl.
Protože třeba když objednáte víc věcí a pak něco není, tak hlídat jestli to strhli správně, jestli to vrátili včas apod.
Proto třeba u Tesca online platím zásadně u řidiče.
Navíc při sortimentu Alzy by asi v autě měl jezdit ještě bodyguard, té hotovosti budou vozit poměrně dost a to není nikdy dobré. Tesco má přímo na autech pro jistotu nápis "Nevozíme hotovost" asi ví proč...
Prostě když už umožňuje Alza kde co, tak terminál u řidiče by měl být to nejmenší dodat... jinak ale služba super, za 59 Kč není co řešit, to se na tu pobočku vůbec nevyplatí jet pokud není hned někde za rohem.