Jestli chcete pasovat heureku.cz na zachránce malých a středních eshopů, tak jste úplně vedle. Abyste se dostali na heurece na prvni pozice tak co musíte udělat? Buď jít s cenou dolů tak, že vám nezbyde žádná marže. A protože jste malý eshop tak určitě nemáte nákupku nižší než velký eshop, který bere na sklad několikanásobně víc než vy. A nebo musíte si tu pozici zaplatit a pak jste stejně znevýhodněn oproti velkým eshopům s velkým rozpočtem na reklamu.
O recenzích a hodnocení se ani nebavím, protože tam jako malý eshop s pár zákazníky nemáte šanci taky..
Takže v konečném výsledku je úplně jedno jestli inzerujete na googlu, seznamu nebo heurece.
A navíc je pravda, že v PPc na seznamu a googlu vám navíc konkuruje heureka..
Heureka že je parazit? :-) A co je pak Google a Seznam? Tvoje argumenty jsou naprosto hloupé. Heureka je pro e-shopy nejlepší reklama. Kdyby nebyla, tak většina malých a středních e-shopů už dávno neexistuje, protože v boji s Alzou o organickou návštěvnost by jasně prohrály a jejich brand nikoho nezajímá. Místo toho, aby e-shopy bojovaly s Heurekou by se spíš měly soustředit na kvalitu služeb, ale nepřítel se vždy hodí. Takoví chytráci jako ty pomáhají pouze těm pár velkým e-shopům, které pak přežijí a to si pak budeme jako zákazníci opravdu pískat :-)
Alza se toho nebojí, je to rozhodně pozitivní, protože heureka je parazit, který parazituje na malých obchodnících (vlastně i na těch velkých) a oni místo aby prostředky vložili do reklamy nebo na tvorbu lepšího e-shopu, zlepšování služeb obecně, tak je sypou heurece. Nejcennější jsou potom detailní obchodní data, která mají cenu zlata. Nejlepší řešení by byl další velký nezávislý porovnávač, kde by byli všichni...