Vlákno názorů k článku Alza končí spolupráci s Heurekou. Prý už není nezávislá od mendrit - Jasně že to dělají i ostatní, ale seznam...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 5. 2016 13:25

    mendrit (neregistrovaný)

    Jasně že to dělají i ostatní, ale seznam od začátku taky nebyl pro inzerenty tak drahý jak teď, ale když si všiml, že obsadil velkou část trhu a po několikanásobném zdražení mu klienti zůstanou, tak to udělá. A Heuréka na tom je úplně stejně.

  • 20. 5. 2016 13:18

    Kofi (neregistrovaný)

    Jestli chcete pasovat heureku.cz na zachránce malých a středních eshopů, tak jste úplně vedle. Abyste se dostali na heurece na prvni pozice tak co musíte udělat? Buď jít s cenou dolů tak, že vám nezbyde žádná marže. A protože jste malý eshop tak určitě nemáte nákupku nižší než velký eshop, který bere na sklad několikanásobně víc než vy. A nebo musíte si tu pozici zaplatit a pak jste stejně znevýhodněn oproti velkým eshopům s velkým rozpočtem na reklamu.
    O recenzích a hodnocení se ani nebavím, protože tam jako malý eshop s pár zákazníky nemáte šanci taky..

    Takže v konečném výsledku je úplně jedno jestli inzerujete na googlu, seznamu nebo heurece.
    A navíc je pravda, že v PPc na seznamu a googlu vám navíc konkuruje heureka..

  • 20. 5. 2016 9:22

    Haha... (neregistrovaný)

    Heureka že je parazit? :-) A co je pak Google a Seznam? Tvoje argumenty jsou naprosto hloupé. Heureka je pro e-shopy nejlepší reklama. Kdyby nebyla, tak většina malých a středních e-shopů už dávno neexistuje, protože v boji s Alzou o organickou návštěvnost by jasně prohrály a jejich brand nikoho nezajímá. Místo toho, aby e-shopy bojovaly s Heurekou by se spíš měly soustředit na kvalitu služeb, ale nepřítel se vždy hodí. Takoví chytráci jako ty pomáhají pouze těm pár velkým e-shopům, které pak přežijí a to si pak budeme jako zákazníci opravdu pískat :-)

  • 20. 5. 2016 9:03

    Roman (neregistrovaný)

    Alza se toho nebojí, je to rozhodně pozitivní, protože heureka je parazit, který parazituje na malých obchodnících (vlastně i na těch velkých) a oni místo aby prostředky vložili do reklamy nebo na tvorbu lepšího e-shopu, zlepšování služeb obecně, tak je sypou heurece. Nejcennější jsou potom detailní obchodní data, která mají cenu zlata. Nejlepší řešení by byl další velký nezávislý porovnávač, kde by byli všichni...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).