Je rozdíl, pokud chcete sledovat prodej nových aut, nebo spotřebního zboží. Věřím, že kolik se v ČR prodá aut za celý rok, tak stejný počet položek alza prodá třeba za 1 nebo 2 dny. Srovnáváte nesrovnatelné. A tvrzení, že nelze vyhodnotit TV kampaň? To jako opravdu?
Nicméně přít se s vámi nebudu, nevidím v tom smysl. V marketingu neděláte, ale přitom víte, že ty jejich metody nefungují. Zvláštní..
Je videt ze vubec netusite ... kuprikladu takove automobilky oslovuji sve zakazniky prave postou a jmenovite a programove napriklad po 5 letech od nakupu vozidla s nabidkou adekvatniho typu. To lze s nejakou davkou nepresnosti pomerne solidne vyhodnotit (protoze vam nikdo nerekne, jestli ten dopis vubec cetl, ale da se zjistit, kdo z tech lidi si v danem obdobi novy vuz koupil).
Naopak kampan v TV vyhodnotit nelze vubec, protoze nikdo neni schopen rict, zda lide prisli na zaklade kampane v TV, nebo proto, ze nakupiji vanocni darky, odmeny za vysvedceni atd atd. Proto prave takoveto kampane vsichni marketeri doslova zboznuji, protoze mohou utratit "neomezene" penez aniz by se museli zodpovidat z nulovych vysledku.
Taky vítám, že bude na webu místo, kde nebude zelená uřvaná obluda. A taky tam nenakupuju, protože moje peníze by pak použili na zaplacení otravné reklamy.
U Alzy bych si totiž koupil jenom velkorážní flintu na mimozemšťany a to by ještě museli dát jako bonus dvě 50kg bedny nábojů a bednu se svázaným maskotem.
Věc názoru. Já se po dlouhé době začínám odklánět od Mall právě k Heuréce. Impulsem bylo zrušení VIP sekce, Dokud to fungovalo, byl jsem velmi loajální a na kačku nehleděl a jinam vpodstatě nekoukal. Teď už koukám.
Díky ochotě komunikace, pružnosti, mi z velkých hráčů začíná Alza vyhovovat nejvíce.
A ten alzák - určitě mají spočítáno, že jim to víc přinese, tak proč by ho rušili.