Však to napište do poznámky k objednávce a pokud nedodrží vámi požadovaný čas (samozřejmě dejte nějaké rozpětí, kurýr vám to nedoveze přesně na 5 hodin odpoledne, když si poručíte, to objektivně není v jeho silách), buďte nepříjemný a požadujte slevu z ceny pro nedodržení objednávky (řekněte, že komentář považujete za součást objednávky, jinak není důvod, aby tam byl). Třeba si tak vymůžete poukázku na nákup nebo slevový kupon a Alza aspoň bude jasně vědět, že si ne každý nechá kálet na hlavu.
Mnozí lidé dneska bohužel stále neví, že nemusí jen tupě přijímat to, co se jim obchody snaží podstrčit, navíc pouze za jejich podmínek. Často je zapotřebí být i aktivní a v případě potřeby nepříjemný.
Obycejne se snazim nebyt moc sprosty, ale to Vam na to rici nez proste "jdete do prdele s touhle reklamou"?!?
Tenhle "kuryr" je uplne na nic. Kdyz si to neobjednate rano, tak prijede nekdy od tri do sedmi (nebo tak nejak), takze do prace si to neposlu (protoze vecer uz tam nebudu) a domu taky ne (protoze ve ctyri tam jeste nebudu). Fakt uzasny ze nakonec vam poslou cas s presnosti na deset minut, ale kdyz to nevite pri objednani tak je to uplne na nic.
Kurýra po Praze Alza nabízí. Dokonce nově přímo vlastního. Více informací najdete přímo na Alze nebo v článku na Lupě http://www.lupa.cz/clanky/alza-cz-zavadi-vlastni-dopravu-dorucovat-bude-i-v-nedeli/
Já bych jen prostě uvítal větší poštovní schránky do kterých by se nějaký ten menší balík o rozměrech 20x20x20cm vešel. myslím že u mnoha bytoveckms počtem bytu do 20ti by s tím nebyl problém. Horší by to bylo u velkých paneláků s počtem bytů 60 a více tam už by se prostor pro tolik velkých schránek najít nemusel.