Presne tak u vetsiny CZ e-shopu zakaznik zjisti kolik ho bude stat doprava a ze si zbozi nelze osobne vyzvednou teprv po vyplneni vsech bodu objednavky az v poslednim kroku...
někdy je to způsobeno tím, jak dementně je eshop postaven.. potřebné informace např. o ceně dopravy apod. nejsou dostupné snadno jinak, než provedením fiktivního nákupu, někde dokonce ani nelze napsat poznámku :)
Z vlastni zkusenosti:
Zakaznik si u nas objednal zbozi asi za 15tis. Jelikoz je zbozi velke a tezke. Dopravne vychazelo na 800kc. Zakaznikovi jsme volali, aby jsem mu rekli, ze zbozi bude dodano za dva dny. On nam rekl, ze zbozi nechce. Ze jen zkousel objednavat.
"To je samozrejme v CR mozne (viz 14denni lhuta na vraceni zbozi)."
Jenze to nic nerika o zpatecnim postovnem. Stoural to nevi? Nebo vi? Tak proc ze sebe dela hlupaka?