Právě v té automatice od jednoho dodavatele je genialita tohodle plánu. Jakmile člověk vleze na počítač aby si objednal zboží hrozí že zvolí jiný shop nebo bude dokonce porovnávat ceny. Proto eshopy tak tlačily aplikace do mobilu, kde byly rychlé volby pro položky předchozích nákupů, tohle je jen logická evoluce. Další krok bude elektronika přímo v láhvi aviváže, co při nízkém stavu rovnou zařídí objednání. Další evoluce bude potom, že k zabránění automatického objednání další láhve bude třeba poslat písemně tři týdny předem výpověď smlouvy s ověřeným podpisem :)
Nápad zaujímavý ale hrozbu vidím v naviazaní tlačítka na jedného predajcu (Amazon). Ak by sa to uchytilo, je to ďalšia klinec (hřebík :) do rakve malých e-schopov, ktoré na to nebudú mať prostriedky. A keď už raz užívateľ bude mať fyzické tlačítko, podľa mňa z lenivosti už prakticky nikdy nezmení shop.