Na první přečtení mi nadpis i článek přijdou trochu zmatený. Tohle je přesně ukázka manipulace s fakty :-)
Chápu že redakce potřebuje bulvární nadpisy aby byl zájem a byla čtenost ... ale tohle?
Američani mají z 80% zájem o interaktivní televizory a taky si je již pořídily. Letos si je chce pořídit (prvně nebo upgradovat starý) 27% z dotázaných. Takhle jsem pochopil článek já.
Ještě je potřeba dodat že Americká verze interaktivity je trochu jinde než naše HbbTv.
Ano to je právě proč zrovna smart televizory je něco atraktivního? proč google nepřivezou z U.S.A nějaké spěšné multimediální centra sem do evropy samozřejmě lokalizované pro evropu přinejmenším zástrčkou která je jiná než ta britská-americká proč se tu musí tvožit smart televizory s Hbbtv stačilo by multimediální centrum a byl by jistě vědší úspěch než tohle které nedokáže konkurovat v U.S.A tak google by mohli se takové multimediální zařízení dovézt do evropy a ukázat jak se vydělává € když evidentně mají navrch jejich centra multimédia,není problém lokalizovat do EU =)