 
To je mi analýza. Dotyčná firma vzala několik volně dostupných statistických údajů a udělala z nich guláš. Jen pro ilustraci:
1) Vůbec nepočítají s tím, že by diváci z DVB-T přešli jinam než na DVB-T2. UPC, O2 a další poskytovatelé placených služeb určitě nacpou obrovské peníze do reklamy kopírující proces přechodu na DVB-T2.
2) Nelze predikovat, kolik lidí zvolí nový televizor a kolik sáhne po set-top-boxu. Zde se vážně čísla stará několik let se nedají naroubovat na dění, které nastane za několik dalších let. Máme tu nějaký vývoj ekonomiky, nějaký vývoj technologií atd.
3) Ty miliardy znějí krásně (z hlediska toho, aby si novináři oné tiskové zprávy všimli v e-mailu). Nicméně kolik jich bude vynaloženo skutečně kvůli přechodu na DVB-T2? Co přirozená generační obměna televizorů?
4) Počítali jenom televizory a set-top-boxy. Co méně typické přijímače? Mobily a tablety? Počítačové a mobilní tunery? Tunery do chytrých úložišť? Není to mainstream, ale když už chce někdo dělat analýzu ...