Analýza stížností na nevyžádanou poštu

30. 9. 2003
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – Spectral
Ilustrační obrázek
Již dlouhou dobu funguje v rámci serveru Antispam.cz tzv. Černá listina, kam mohou uživatelé Internetu zasílat stížnosti na spamující subjekty nejen z ČR, ale i ze zahraničí. Její správce Michal Zálešák nyní provedl analýzu došlých stížností, ze které překvapivě vyplývá, že uživatele nejvíce obtěžují nevyžádaná reklamní sdělení českých odesilatelů. Spam ze zahraničí je tak již pravděpodobně brán jako nutné zlo. (Sova v síti)

Již dlouhou dobu funguje v rámci serveru Antispam.cz tzv. Černá listina, kam mohou uživatelé Internetu zasílat stížnosti na spamující subjekty nejen z ČR, ale i ze zahraničí. Její správce Michal Zálešák nyní provedl analýzu došlých stížností, ze které překvapivě vyplývá, že uživatele nejvíce obtěžují nevyžádaná reklamní sdělení českých odesilatelů. Spam ze zahraničí je tak již pravděpodobně brán jako nutné zlo. (Sova v síti)