Tak dobrý je třeba k propagaci fotek pro fotografy, k propagaci lokalit pro cestovky, pro zážitkové firmy a pro všechny firmy i jednotlivce, co umí využít potenciál obrazového nalákání uživatelů třeba na Web stránky nebo do eShopu.
Jinak, kámoška třeba prodává hadry, co nakupuje v cizině a propaguje je na Instagramu, kde má několik stovek Followers, kteří pak od ní ty hadry, kabelky, boty,... kupují. (Nemá ani web, jen FB + Instagram.)
Kdo neví, jak se dělá PR na internetu, ten to ale asi těžko pochopí.
Jenže Ferrari:
1) Je hmatatelná věc
2) Má svou cenu
3) Má svoje potencionální kupce
Kdežto instagram:
1) Není hmatatelná věc - je to jen něco na internetu
2) Nemá cenu - neplatí se za ni a když se zpoplatně, lidi za to platit nebudou
3) Je převážně pro exhibicionisty, lidi co mají dostatek času a co se nudí.. Smysluplné využití, které by obohatilo lidskou společnost, toto nemá.