Od firem, u kterych sem zakaznikem, tzn prodavaji neco co mne zajima, tak tam je rozumne informovani ok.
Napr:
- od UPC chci dostat upozorneni, ze mne navysili rychlost
- od PRE mne zajima, ze zas zdrazili
- od www.czechcomputer.cz a www.alzasoft.cz chci vedet co maji zas noveho.
- Oskarovi akcni nabidky nesnasim, ale prectu si je
Pokud to funguje na principu opt-in (a u většiny obchodů s výpočetní technikou to tak je), je to v pořádku. Nevidím žádný důvod, proč by mě měl nějaký e-shop prudit jenom proto, že jsem si u něj kdysi koupil sáčky do vysavače.
Je otázka, co je to rozumné informování. Podle mne to rozhodně není nevyžádané zasílání čehokoli. Jsem ochoten akceptovat webové stránky, na kterých najdu to podstatné a E-mail, na kterém mohu, pokud budu mít zájem, získat potřebné informace, nebo poslat objednávku. Cokoli nad tento rámec je špatně a mělo by být trestné.
Upozorneni na zmenu parametru (a tedy ve slusnych koncinach i smlouvu!) je docela neco jineho nez obchodni nabidka.... Se zmenou bankovniho ceniku, se kterym muzete pohnout taky nijak, bude rovnez licitovat?