- reklamni paticky freemailu me vadi asi nejmene. neomezuji odesilatele ani prijemce, nenarusuji zpravu, jsou az na konci a celkem strucne. ne ze bych je mel rad, ale daji se vydrzet.
- reklamni sdeleni ET v SMS je svinstvo, ktere zkrati SMS priblizne na polovinu a v mnoha pripadech zpusobi, ze SMS je znehodnocena a nepouzitelna.
- u nevyzadanych obchodnich nabidek neni co resit. az budu nejaky produkt potrebovat, najdu si ho v nejakem katalogu nebo vyhledavaci. rozhodne nestojim o to, aby mne denne obtezovala rada firem se svymi neskutecne vyhodnymi a jedinecnymi nabidkami.
- paticky antiviru nejsou nicim jinym, nez reklamou vyrobce antiviru (pripadne jeho ostudou). v souvislosti se skutecnosti, ze mnoho uzivatelu e-mailu neumi pri odpovedi poradne quotovat a tyto certifikace (preposilanim casto mnohokrat opakovane) neodstranuji, bylo by vhodne certifikace nepouzivat - a odstranit by je meli predevsim vyrobci antiviru.