Ja ted nevim jestl mluvime o tom stejnem, ale to je jako s tonerama se vsim. Neni potreba zadny algroitmus, jenom informace z uctarny, respektive od obchodniho sefa, ze tyto firmy maji pokles 80% v trzbach. Asi zacaly tedy brat tonery/telefonni provoz od nekoho jineho. Nevim jaky algoritmus hledate, ja myslim XLS tabulku v ktere se zorientuje kazdy.
Tak, to je presne. Fizl k fizlovi seda. Antl je presna ukazka, kam vede tenhle Grossovsko-komoussko-fizlovky rezim. A bude hur, co myslite, ze tam cele dni ta STBacka banda ozraleho komouskeho agenta Antla dela? Fizluje a udava, dela svodky a predava pres Berdara Grossovi a Spidlicovi. Za demokratury mame vice fizlu nez za komousu. To je pokrok, to jsme to dopracovali.. :-(((((((
Takze podle Vas si Telecom mysli, ze lide vyuzivajici telekom. sluzby jsou nelogicky uvazujici blbci ?
Muzete mi to dat pisemne a s oficialnim potvrzenim od Telecomu ? ( jiste tam pracujete )
A co kdyz vyuzil svoji vlastni databazi, tedy tak ze mu firma jeste do unora nesla treba 5000 Kc a ted nese 980 Kc. Muze to byt firma pred krachem, ale skoro urcite to bude firma ktera vola pres nekoho jineho, byt to nemusi byt Aliatel. Sledovani vynosnosti zakazniku patri k praci kazdeho dobreho obchodnika a nemusi to mit s kradenim nic spolecneho.
Prosim liboreJ precti si nize o Hloupem Honzovi a Svejkovi.... Presne takoveho "zasveceneho" a "moudreho" jsem cekal....
Se stejnou logikou jsme si zvykli, ze bolsevici nejsou tak spatni, ze jsme 40 let delali celkem dobry veci, estebaci jsou fajn lidi kteri jenom obcas nekde neco nahlasili....
Nic proti srovnavaci reklame ale:
a) Telekom nejspise zneuzil databazi CPS aktivaci protze obesila pouze klienty alternativnich operatoru
b) porovnani je hrube manipulovane (rozlozeni provozu, credit...)
AO jsou na chlup stejní jako ČTc, jen se vydávají za ublížené chudiky, aby jim veřejnost šla na ruku.
ČTc v reklamě propaguje SVÉ služby, a tak je jasné, že za bernou minci bere právě svůj produkt a k němu přirovnává a skládá produkt konkurenční. Tele2 i Aliatel provádí to samé, a to bez ohledu na to, zdali je to pro zákazníka výhodné či nikoli, ale především tak, aby v porovnání vyšel konkurenční produkt hůř.
A co se týče logičnosti srovnávané nabídky, vy jste někdy viděli logicky uvažujícího zákazníka? Ano? Tak to jsem rád, protože můžeme zrušit reklamu :-)