Ano, ta první část souhlasí. Teď ještě zjistit tu předvolbu, začnu to využívat a paušál Telecomu nezůstane.:-)))
Popravdě mám nabídku od AO na stole a měl bych to podepisovat. Trochu jsem to zanedbal a neuvědomil jsem si to s tím vyčerpáním paušálu. Díky za radu a autorovi za článek.
Jak muzou byt hovory placeny primo telecomu,kdyz je pevne nastavena predvolba operatora v ustredne?!Pokud tomu spravne rozumim nechal jste si na zaklade jiste nabidky AO zridit pevnou volbu operatora a telecomu platite pouze pausal,kazdy hovor ktery realizujete jde automaticky pres volbu operatora,tedy je uctovan AO.Je to tak?
Pokud vim,tak i pri pevne volbe operatora nastavene na ustredne lze pouzit pred volanym cislem volbu jineho operatora. Chcete-li tedy aby urcite hovory sly na ucet telecomu,resp.do vaseho volneho kredity v pausalu, pripojte pred volane cislo predvolbu operatora pro cesky telecom a potom volane cislo.
Můžete mi poradit, jak vyčerpat kredit u Telecomu, když je pevná předvolba operátora nastavena přímo na telekomunikační ústředně Telecomu a hovory, které jsou i nadále placeny přímo Telecomu se nedají odečíst z kreditu?