Vlákno názorů k článku AO vs. Telecom: spor o korektnost argumentů od Martin - Ono je to spis jako si stezovat na...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 7. 2004 6:57

    Martin (neregistrovaný)
    Ono je to spis jako si stezovat na reklamu, ktera tvrdi, ze vsechny jine praci prasky jsou drazsi. Protoze spravne spocita, ze kdyz si koupite nejdrazsi z pracich prasku TELECOM a vysypete ho do popelnice a k nemu jakykoli jiny, zaplatite vic.

    mmchdm - je tohle srovnavaci reklama?
    Mate mrazak? Smrdi! Kdyz to neni mrazak Mrazik, smrdi! Zkazi se vam jidlo! Poblejete se! Umrete! Kupte si mrazak Mrazik, Mrazik, Mrazik!
  • 20. 7. 2004 6:45

    kix (neregistrovaný)
    Jednoduše. Srovnávací reklama je povolena, ale pouze za splnění určitých požadavků. I pravdivá reklama tak může být nezákonná.
  • 20. 7. 2004 3:05

    spider (neregistrovaný)
    Nechci se Telecomu zastavat, ale v tomto konkretnim pripade ma zrejme pravdu. To ze zvolil do letaku srovnani pripadu, ktere vychazi v jeho prospech je logicke (koneckoncu, je to jeho reklama) a ty cisla jsou fakticky spravna a vypocet je spravny. Co na tom chcete napadnout? Ze ta situace zrejme nemuze nastat? Proc by nemohla? Telecom zkratka tvrdi, ze kdyz provolate prave x miniut s jeho tarifem y, vyjde vas to o par korun levneji, nez kdyz provolate x minut s tarifem z jineho operatora, coz je pravda. Nikde nerika, ze je to stale pravda, i kdyz se x zmeni. Zakaznik ma vschny informace k dispozici a pokud se necha ovlivnit jednim letakem, je to jeho blbost. To je jako si stezovat, ze v supermarketu dostanete slevu na dvojbaleni praciho prasku urcite znacky a vy chcete prave tri baleni. Pak se klidne muze stat, ze vyjde levneji nejaky jiny.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).