Apple je nejcennější značkou světa, přeskočil Google

9. 5. 2011
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – Spectral
Ilustrační obrázek
Agentura MillwardBrown vydala aktualizovaný žebříček BranZ nejcennějších firemních značek světa. Nejnovější verze přináší změnu na prvním místě. To obsadil Apple, který tak vytlačil Google na druhé místo. Poslední medailová pozice připadá IBM. Softwarový gigant Microsoft je až pátý. Mezi technologické firmy se na čtvrté místo vklínila síť rychlých občerstvení McDonald's.

Agentura MillwardBrown vydala aktualizovaný žebříček BranZ nejcennějších firemních značek světa. Nejnovější verze přináší změnu na prvním místě. To obsadil Apple, který tak vytlačil Google na druhé místo. Poslední medailová pozice připadá IBM. Softwarový gigant Microsoft je až pátý. Mezi technologické firmy se na čtvrté místo vklínila síť rychlých občerstvení McDonald's.

Pokud se podíváme na další technologické a telekomunikační firmy resp. značky mezi dvaceti nejcennějšími , tak na  sedmém místě nalezneme AT&T, na devátém China Mobile a dvanáctém Vodafone, za kterým hned skončil Verizon. Čtrnáctý je Amazon.com. Osmnáctá příčka patří Hewlett-Packard, devatenáctá pak T-Mobilu.

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).