Udrzovani "bariery" nemusi mit smysl jen jako bariery - ale proste a docela obycejne take jako znacny zdroj prijmu. Preci jen z pevne site do siti mobilnich stale jeste smeruje pomerne velky (i kdyz postupne se zmensujici) objem provozu ...
Cenové bariéry mezi jednotlivýmmi sítěmi jsou podle mého názoru od počátku hrubým faulem na uživatele telefonních služeb. Nechápu, proč povinnost nezavádět tyto cenové bariéry nebyla stanovena již při udělování licencí. Na trhu, kde se operátoři chovají tak, jako stále monopolní Český telecom se svou silnou lobby, se není čemu divit, ale vybudování bariér mezi sítěmi se nakonec obrací i proti němu. Docela by mě zajímalo, zda dnes je pro operátory udržování těchto bariér ještě něčím "výhodné" a pokud ano, tak pro které. U Českého telecomu je důsledek zjevný - trvalý pokles počtu zákazníků, který již nelze snadno vrátit zpět.